Yrke?

Här kommer en ny lista från match.coms undersökning:

Yrken som attraherar singelkillar:
1. Sjuksköterska
2. Läkare
3. Flygvärdinna
4. Yrken inom media/information/reklam
5. Konstnär
6. Ekonom
7. Polis
8. Skådespelare
9. Personlig tränare
10. Civilingenjör
11. Hantverkare
12. Pilot

Dags att börja plugga till sjuksköterska??? 

Tjejer däremot vill helst ha:
1. Hantverkare
2. Läkare
3. Brandman
4. Yrken inom media/information/reklam
5. Civilingenjör
6. Konstnär
7. Arkitekt
8. Polis
9. Ekonom
10. Pilot
11. Militär
12. Personlig tränare

Detdär med hantverkare... Jag har aldrig riktigt tyckt att de varit attraktiva och eftersom jag tänder på intelligens så har jag alltid dragits till killar med yrken där det krävs lång utbildning. (Nej, jag säger inte att personer som inte pluggat vidare inte är intelligenta) . Nyligen träffade jag dock en hantverkare genom en kompis och han är nog den smartaste killen jag någonsin träffat. Och ja.. måste erkänna att de allt ser rätt så sexiga ut i sina arbetskläder...


Kommentarer:
Postat av: Fidde

Hmm... hur fungerar det om man har två eller fler av de utbildningar som räknas upp ;o)

2007-03-16 @ 14:20:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits