Bara sex?

Jag vet inte hur många gånger jag hört att "sex är så mycket mer än sex". Jag vet inte om jag håller med om det eller inte men jag har iaf tänkt mycket på det på senaste tiden.
För mig är sex två kroppar som möts men som kan leda till så mycket mer än bara "ooh, ah ah,oh, suck".
Sex påverkar mitt liv dagligen. Det kan vara allt från att jag stannar några minuter för länge i duschen bara för att komma en sista gång och därmed missar bussen till att dem nytvättade jeansen skaver så in i helvete bara jag inte hunnit raka mig på några dagar.
Bra sex kan ge en så otroligt mycket. Jag tänker klarare och fokuserar bättre efter sex. N18 som inte hade skrivit några låtar på 1 år skrev alla låtar till sin nya skiva på 1 vecka efter vårt första marathonsex. Jag har fått snilleblixtrar och löst vissa problem helt omedvetet efter sex. Det har varit allt från matteproblem till mer vardaglige problem jag kommit på svaret för. Sex får mig att må bra helt enkelt... men ibland kan det bli tvärtom, som igår till exempel.
Sen påverkar det mig även känslomässigt. Jag slappnar av och mina tankar börjar flöda under och efter sex. Jag kan prata i timmar efter att jag kommit om jag inte fått ett x antal orgasmer som gör att jag däckar.
Igår började jag gråta under sexet strax efter att jag kommit. Det är inte första gången, det har hänt ett par gånger tidigare men då har det bara varit 2-3 tårar. Igår grät jag i 1 timme.
Det blev för många känslor, jag blev förvirrad av mina egna tankar.
Jag råkade nämligen fantisera om någon annan. Jag råkade inte bara tänka på den andra personen, jag låg och önskade att N26 var den andra personen, jag såg honom framför mig i mörkret istället för honom. När N26 öppnade munnen för att be mig något så var det den andra personens röst jag hörde.
Den andra killen är ingen jag haft sex med, bara en vän. Jag har egentligen inga känslor för honom, inte vad jag vet iaf. Men igår var det han jag såg och hörde. Det var så verkligt att tårarna började rinna utan att jag ens la märke till det.
N26 märkte såklart detta. Pratade lite men berättade bara att jag var lite förvirrad. Det får räcka.
Jag känner mig fortfarande förvirrad och ännu mera osäker på om jag är gjord för att ha ett förhållande. Visst det är mysigt att ha någon men är jag verkligen redo? Jag undrar om incidenten igår endast beror på att jag vill försöka förtränga att detta förhållande är seriöst... Jag vill sabotera det med andra känslor bara för att slippa bli sårad.
Eller så var det bara så att jag var sjukt bakis.
Vi säger så.


Kommentarer:
Postat av: bella

det känns lite som om du ersätter något med sex?

Postat av: Just Like You

Ersätter något med sex... försöker komma på vad jag skulle kunna ersätta med sex. Har nog det mesta jag vill ha just nu =) Kärlek från pojkvän, vänner och familj, resten av mitt liv flyter på som aldrig förr. Spänning, det fick jag så det räckte över helgen. Jag kommer faktiskt inte på något. Onanerat sen jag var väääldigt ung och haft bra sexliv... Har du någon idé? Blev faktiskt nyfiken, jag kanske är lite "hemmablind"? =)

2007-11-09 @ 00:34:06
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: bella

Ah detta gav mig en lite tydligare bild av ditt liv. jag fick känslan av att du inte hade pojkvän och kanske ersatte kärlek med sex, men detta gav mig fel på det! läste bara detta inlägg också, vilket kanske var en anledning. Ska fortsätta läsa dina äldre inlägg nu!

2007-11-09 @ 11:27:51
URL: http://isabelleringbom.blogg.se
Postat av: Gaia

Gumman, jag tror att du är skraj och försöker förstöra för dig själv. 'Vi' tenderar att göra det, och sätten som möjliggör det är tusentals.

2007-11-11 @ 22:10:51
URL: http://minsexualitet.blogspot.com
Postat av: Just Like You

Man är ju inte riktigt smart alltså. Att det ska vara så svårt att komma ur detta mönster.
Tur att man inte är ensam skummis =) Hade nog blivit orolig annars.

2007-11-11 @ 23:32:28
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var sjukt bakis. Helt klart.

2007-12-02 @ 00:04:16
Postat av: JLY

Ja, jag antar det =)
Det är det jag säger till mig själv iaf

2007-12-02 @ 13:39:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits