hemma

Nu har jag varit ute och flängt runt lite på annat håll. Har inte varit otrogen nejnej, bara varit på annan ort en period, det behövdes. Har hittat tillbaka till mig själv och jag tror att jag kan kombinera denna person med ett förhållande. Den diskussionen ska jag dock ta en annan gång.
Är bakis och allmänt sunkig. N26 kommer förbi om en liten stund och jag stinker äkta apa. Sa att jag var tvungen att duscha men då föreslog han att vi duschar tillsammans istället...
Yeah right baby, jag ska faktiskt försöka se mindre ut som en gorilla och mer ut som en människa. Här ska det rakas och skrubbas och tvålas. Ingen får titta på när jag använder trollspöet som kallas för rakhyvel. Men först måste jag våga röra på mig.
Undrar hur bra det kommer gå att ha sex ikväll då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits