Hoppsan...

Jag har varit så ängslig, stressad och trasslig senaste veckan och har haft så sjukt mycket att göra att jag inte alls hunnit uppdatera bloggen. Sorry! =)
Jag har varit supergrinig på N26 och det var nära att jag gjorde slut. Vi har inte hunnit träffas så mycket senaste 2 veckorna och vi kom in i ett såntdär tråkigt "det räcker att vi sover tillsammans"mönster. Vi träffades sent på kvällen, körde en snabbis och sen gick han eller jag upp innan den andra har vaknat :/ Så jag tröttnade och kände: "jaha, det är ju nästan som ett kk-förhållande förutom att jag inte ens får ragga vid sidan om. Då är det fan inte värt det" Och så har han varit lite borta varje gång vi pratat i telefon och lyssnat på 10% av det jag sagt... Var helt enkelt lite less på hela situation.
Men sen så blev det droppen i torsdags... Jag hade frågat tidigare under veckan om vi skulle ses men då var det tydligen heeelt omöjligt men så plötsligt, kl 6 på kvällen frågar han om han inte kan kommer förbi vid 10.... Jag hade planerat att träna hela kvällen så jag skulle ändå inte vara hemma förrän kanske halv 11 så det var ju inga problem för mig. Lugnade ner mig lite och sprang iväg till träningen, körde stenhårt i några timmar, duschade och var glad... meeen så skickar han ett sms om att han inte kan komma förbi.
Då jävlar blev jag arg (ja jag hade pms då också...) Att han dessutom i samma veva berättade att mysfredagen vi skulle ha har förvandlats till en spelkväll med några vänner + hans jävla ex blev jag ARGARE.
Åkte hem och ringde och skällde ut honom och då drog han hit sitt jävla arsle och bad om ursäkt för att han varit ett drygt pucko. Spelkvällen fick dock vara kvar men som tur var kunde exet inte komma... Hon är säkert jättegullig men jag kommer att rynka på näsan den dagen jag kommer att hälsa på henne, jag klarar helt enkelt inte av ex.
Är fortfarande inte helt lugn, har sjuk tränings- och mensvärk och borde städa men att resa mig från stolen gör så ont att dammet får ligga kvar någon dag till.
Ja så det var det. Jag är pissed off och det händer inte ofta.
Ska även till gyn om 1,5 vecka... vilket jag hatar... om jag har något konstigt i puttan vill jag helst vara lycklig ovetande om det så länge det inte är något som kan leda till hemska konsekvenser. Jag har haft jobbiga mellanblödningar och det är inte kul när man har chansen att ha sex och få oralsex massor men inte vill/kan pga något så onödigt. Lär väl bli tvungen att byta piller... suck.
Hade tänkt testa p-ring men skulle vara tvungen att köra upp ett finger varje gång jag går på toa för att kolla om den ligger kvar där den ska vilket skulle nog kännas lite jobbigt i längden.
Ja, det var det, jag är fortfarande arg och sur och bitter. Skyller på att jag har mens. Jag vill inte till gyn. Jag har ont och morr.
Och inget sex får jag heller.


Kommentarer:
Postat av: Gaia

Ja, man kan ju säga att han har betett sig minst sagt så där, men personligen tycker jag det är fjantigt att ogilla ex. Hade du föredragit en oskuld munk???

Neeej, just det :)

Postat av: JLY

Haha nej det som stör mig är att hans ex även är hans bästa tjejkompis... :/
Ex i allmänhet har jag inget emot, han är ju trots allt med mig idag. Men att han har hennes bild på kylskåpet är ingen hit! :/

2007-11-25 @ 15:17:23
URL: http://jly
Postat av: Gaia

Nej, kanske inte. Men om det är hans bästa kompis ser han ju henne som sin bästa kompis och inte som sitt ex. Det är ju du som ser henne som hans ex.
Och är det hans bästa kompis, tja, då kan du ju räkna med att träffa på henne i alla fall då och då. För du har väl inte tänkt vara svartsjuka flickvännen som splittrar bästa kompisar??

2007-11-25 @ 19:28:22
URL: http://minsexualitet.blogspot.com
Postat av: JLY

Oooh nej, tänker inte vara den tjejen inte! Det sticker bara i mina ögon att se hennes bild varje frukost. Skulle aldrig i livet hindra honom från att träffa henne och skulle aldrig vara otrevlig mot henne. Men att byta ut min myskväll mot en spelkväll tillsammans med hans ex kändes surt. =)
Och har inget att oroa mig för, hon är asexuell.

2007-11-25 @ 21:19:59
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gaia

Grej 1: Det kan jag oavsett vilket mycket väl förstå!

Grej 2: HAHAHAHAHA! :D

2007-11-26 @ 04:29:55
Postat av: isis

JLY:
asexuell? Haha vad höll de på med när de var ihop? Lägga pussel?

Tillbaks till blogginlägget: jag har använt p-ring, och ja man kollar ständigt om den sitter där den ska, fast bara i början. Sen efter ngn månad så glömmer man bort det och den lär sig att sitta. En fördel av p-ring som jag har märkt är att jag kan knipa myyyycket hårdare nu m slidan. Min pojkvän känner av det riktigt mkt, plus att det e skönt för bägge parter.

Det du pratar om nu är precis förspelet till vår paus. Eller vi har inte paus nu, utan mer att han behöver andrum. Jag har inte varit på honom eller så, men han har börjat en ny fas i livet och han är förvirrad. Det hjälper föga att jag gnäller om att vi inte ses eller hörs så ofta. Så vi ger det tid.

2007-11-26 @ 11:16:49
Postat av: JLY

Jepp hon är asexuell.. Vad jag har förstått hade de sex men inte särskilt ofta, förstår mig inte riktigt på detdär med asexualitet. Hon tänder helt enkelt inte på sex säger hon.
Men nu är han lycklig och glad karln, han har hittat en "supersexuell" tjej som han brukar kalla mig för... hum.

Isis:
Jag tror jag kanske borde testa p-ring då... Har ju recept så det är egentligen bara att dra mig till apoteket. Tror jag får ta och testa det över jul!
Hoppas han får ordning och reda på sina tankar snart =) Det är aldrig kul att få vänta... :/

2007-11-26 @ 12:47:01
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: isis

haha jaså på det viset. Det sa min killes ex också, att hon ogärna ville ha sex. (??) Då är ngnting fel om man inte tycker om sex, då gillar man inte killen eller så funkar man inte ihop i sängen helt enkelt.

Nä han tycker inte att jag ska ta avstånd från honom utan fortsätta som förut. Han har börjat en ny utbildning o känner enorm prestationsångest så han mår inte alls bra. Men han e typen som vill fixa sina problem själv :( Därför vill han inte låta det gå ut över mig, när jag gladeligen hjälper o stöttar honom. Jaja vi får se hur det utvecklas.

En till fördel m p-ring: det e halva mängden av hormoner som i tabletter eftersom de utsöndras lokalt. Slipper du paja magen o hela kroppsystemet på köpet.

2007-11-26 @ 13:31:34
Postat av: JLY

Tror inte att det beror på att hon inte gillar killen (hon har haft några till och det har alltid varit samma problem). Hon har även testat tjejer men det gick inte heller, hon gillar helt enkelt inte sex... så ja, jag tror det är ngt fel på dem som är asexuella helt enkelt.. :/

Svårt att fortsätta vara som förut när han inte mår lika bra som tidigare.. Hoppas det ordnar sig! Man är alltid lite stressad i början av en utbildning sen brukar man slappna av lite mera ju :)

Det som gör att jag vill prova p-ringen är mest att den utsöndrar samma mängd hormoner under hela dygnet. När man tar p-piller ökar hormonhalten direkt efter att man tagit det och sen sjunker det under hela dagen... blir ju en del "hormonsvägningar" då under ett dygn även om inte så stora. Plus att om jag råkad glömma ett piller, tar det senare och sen fortsätter som normalt igen blir jag illamående.

2007-11-26 @ 14:00:52
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gaia

Jösses liksom, HUR kan
man INTE vilja ha sex!?!!
OBEGRIPLIGT.

2007-11-26 @ 20:15:37
URL: http://minsexualitet.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits