Uttråkad och kåt.

Jag är så otroligt uttråkad! Denna helg har gått alltför fort, skyller på att solen vägrar titta fram och på att jag faktiskt behöver sova efter förra helgens eskapader. Kåt är man ju också som vanligt men inatt får jag ha sängen för mig själv.
I helgen har jag bara sovit, handlat och varit kulturell under några timmar. Självklart blev det lite sex också.
Det blev faktiskt mer sexprat än sex :/ Det var iofs trevligt. Nu vet N26 lite mer om vad jag tänder på och vill testa. Tydligen är jag läskig i sängen också..."Inte lätt att vara självsäker i sängen när en liten tjej är så mycket mera erfaren"
Men han lyssnade noga iaf för det dröjde inte länge innan han började applicera det jag bett om. =)
Jag har börjat inse att jag gillar lite hårdare tag och han är lite för snäll för sånt men han är på god väg att lära sig.
Han vågade hålla fast mig ordentligt och ta mig. Snart kommer repen fram, äntligen! Sen vet jag inte hur långt han kan tänka sig gå, han gillar samma saker men är rädd att göra mig illa eller att vårt förhållande ska komma i någon slags obalans... Får ta ett steg i taget.
Annars vet jag fortfarande inte riktigt vad jag vill. Eller vill nog inte ens tänka på det egentligen. Jag har faktiskt ingen aning om hur jag skulle reagera om han plötsligt sa att han inte ville träffas något mera. Hoppas dock att det beror på att jag vet att han inte kommer att lämna mig på ett tag. Tror aldrig jag varit med någon som älskat mig så mycket för den jag är. Behöver inte anstränga mig och kan verkligen bara säga och göra det jag känner för utan att behöva tänka:"hoppsan... detdär kanske han inte gillar."
Det känns både bra och läskigt. Hur ska jag kunna ge tillbaka lika mycket som jag får? Jag hoppas att jag åtminstone slutar rynka på näsan varje gång jag säger ordet pojkvän, det börjar nästan bli pinsamt.
Att jul närmar sig gör inte saken bättre heller. Vad tusan ska jag ge till honom???!!!!
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits