Hur lyckas ni???

Jag borde ha lagt mig för längesen. Jag har alltför mycket som måste göras veckorna framöver för att kunna dra ner på sömntimmarna.
Jag tror jag måste döpa om N26 till något annat än en siffra då han faktiskt skiljer sig totalt från alla andra Nummer. Måste bara komma på något passande!

Jag är annars lite förbryllad över vad spännande sexliv många därute i sexbloggsvärlden verkar ha.
Alltid händer det något nytt, alltid har de extremt sex. Är sexet inte toppen så är det helt katastrofalt roligt.
Undrar om det verkligen är så? Antar att de inte skriver om varje gång de har sex men många lyckas de ändå få mig att lyfta på ögonbrynen och lägga huvudet på sned.

Själv har jag ofta grymt bra sex men andra gånger kommer jag på mig själv med att tänka:

"Faaan också, jag skulle ju skicka mail till X!" eller "Hum...borde boka tvättstuga nu, lakanen lär ju behöva tvättas efter denna omgång".
Jag orkar inte ha marathonsex varenda jävla kväll/dag/morgon! Jag ligger ibland där som en väldigt trött plattfisk med benen brett isär och undrar om jag kommer få tillräckligt mycket sömn.
Frågar lite trött: "ska vi byta ställning?" eftersom jag vet att han inte kommer lika lätt och snabbt i den ställningen vi ligger i.
Ja, jag har tyvärr ett liv utanför sängen/soffan/golvet/köksbordet/kafétoaletten som påverkar sexlivet.

Som tur är är det ju inte alltid sådär tråkigt. För det mesta har jag faktiskt ritkigt roligt sex.
N26 (han får väl heta så tills vidare) och jag är ju trots allt enligt många "nykära". (Det ordet är fortfarande skrämmande.)
Vi försökte igår kväll att sova utan att ha sex... Mycket stress och lite sömn leder till minskad sexlust, det stämmer!
Meeeen... det räckte med att vi sa: "Äh, vi skippar sexet ikväll"  för att få igång oss båda.

Kommentarer:
Postat av: Gaia

Nu är det dock så här: Testa du oxå att ha sex med din pojkvän sisådär två-tre gånger i månaden, så kommer du att se att man KAN ha fantastiskt sex varje gång, och att varje gång ÄR bättre än den föregående. Jag lovar!
Det vet jag, efter umgänge med än-så-länge-på-det-sättet-odefinierade A. :)
Kram å hej!

Postat av: Just Like You

Haha joo, det förstår jag! =) Tänkte mest på lite andra sexbloggare ;)
Det är dock konstigt vad snabbt man blir beroende av att ha sex ofta. Nu kan jag inte tänka man ha sex bara 2-3 gånger i månaden :/ Men i sommras hade jag inte sex en enda jäkla gång på 2 månader.

2007-10-21 @ 08:35:01
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits