Inspiration

Jag har varit hemsk på att uppdatera bloggen och detta har berott på att jag känner mig fortfarande förvirrad i mitt förhållande med N26... Jag vet inte riktigt vad jag känner, jag är både lycklig och livrädd. Att han dessutom är en typiskt förhållandemänniska och gillar att prata om känslor och drömma lite om framtiden gör inte saken bättre!
Vi har efter bara ett par månader redan hunnit vara utomlands tillsammans och jag lyckades hålla mig lugn hela resan. Nu däremot känner jag bara ren panik. Så seriöst! Så fort! Hjälp! Vissa stunder vill jag bara sätta på mig mina höga klackar och dra ut och hitta nytt kött. Men nej... Jag är kvar och trogen... Han är underbar och jag vill inte förstöra allt. Jag tror inte han vet hur mycket jag kämpar men det är absolut värt det.
Jag trivs helt otroligt bra och han är underbar i sängen. Att han dessutom kan tänka sig experimentera lite med det mesta känns skönt, slipper jag bli uttråkad!
Ja... så det var det.
Annars så är jag kåt nästan 24/7 och när jag väl har sex får jag aldrig nog, vill bara ha mer mer och mer. Så det är iofs tur att jag skaffat pojkvän. Hur hade jag annars gjort? Miss Rabbit (ja, jag har bestämt mig för att hon är en skön vacker rosa dam) funkar bra men batterierna skulle nog inte räcka länge i detta fall.
Nu är frågan: Ska jag duscha nu och göra mig redo tills han kommer? Eller ska jag faktiskt krypa under sängen och dra fram sexlådan och leka lite själv?
Tror inte jag kommer orka äta middag i lugn och ro med honom om jag inte har lite roligt på egen hand först.

jag har blivit sexfixerad igen, förhoppningsvis håller det i sig och jag blir mer sugen på att uppdatera :D

Kommentarer:
Postat av: Gaia

Tja, krypa in under just SÄNGEN vet jag inte, men visst .. Vill du det, så :P

Ja, som sagt. Jag behöver väl inte säga något mer än det, vi vet ju var vi har varandra, du och jag. Suck!

Postat av: Just Like You

Haha ja men det är ju faktiskt under sängen allt spännande ligger: Sexleksaker och dem inte alls lika spännande dammråttorna. ;P
Och nej.. vi vet båda 2 hur det står till och kan bara hålla med: Suck!

2007-10-18 @ 19:04:00
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits