Sex med N26

Det blev väldigt bråttom igår kväll... Fick 25min på mig att göra allt jag ville göra. Drog fram den magiska lådan och tog med mig Miss Rabbit till badrummet. Slog på duschen samtidigt som jag satte mig på toan och började leka. Blev lite stressigt men oj oj oj vad bra det gick :) Sen hoppade jag snabbt som fan in i duschen, hann tillochmed raka allt som skulle rakas, untan att skära mig såklart =) (det har förresten blivit mycket bättre med rakningen nu, lite problem fortfarande men det verkar minska för varje gång).
Och plötsligt ringer syrran som vill komma över och träna inför ett praktikprov i någon typ av "massageterapi" blabla som hon har på tisdag. Så då fick hon komma över och klämma lite på mig och då kom N26 förbi...
Han var nog glad över att jag öppnade i underkläder... tills han fick syn på syrran. Efter lite kläm hit och dit fick jag äntligen laga middag, var då hungrig som en varg. Var ju ingen idé att jag klädde på mig så N26 var riktigt nöjd.. Matlagning i underkläder verkade uppskattas hårt iaf.. med betoning på hårt... Vet inte hur många gånger han kom upp bakom mig och tryckte sig mot min bak. Efter snabb middag blev det tidig läggdags...
Han har förbättras något otroligt sen vi hade sex första gångerna. Han har blivit lite bättre på att våga ta för sig och ta lite hårdare tag... Blir iaf bättre och bättre sex för var gång.
Tack vare
Gaia blev jag påmind om ställning "att rida en man som sitter upp" och det var riktigt underbart. Tack tack! Tror den uppskattades av N26 också. hehe

Nej nu ska jag vara så tråkig att jag går och äter macka och glor på tv. Kåt ja men inte missbrukare än iaf.

Kommentarer:
Postat av: Gaia

Fast jag föredrar den där mest i soffan, om jag skall vara riktigt petig .. Men så där går oxå bra! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits