Underbart....

Vi har verkligen helt underbart sex.
Igår kväll var verkligen helt fantastisk. Jag hade saknat honom sen i fredags... Hade precis kommit ut ur duschen så hade inte hunnit klä på mig :) Ja.. eftersom vi faktiskt träffats ett tag fick han faktiskt tid för att borsta tänderna och sånt innan han fick dra av mig handduken... tyvärr så blir det ju så efter ett tag... men inte mig emot =) det har bara blivit mysigare och mer och mer avslappnat =)
Så först fick jag massage :) Har verkligen träffat någon som passar mig... Han älskar att ge massage och jag älskar att få massage :D Sen behåller jag resten för mig själv, sorry ;) Det har blivit så mycket privatare men kan avslöja att jag testade lite knep och knåp på honom från "erotik massage" boken under ett knullbrake och det var mer än uppskattat... Kanske orkar beskriva runktekniken som finns med däri någon gång men det är faktiskt inte så svårt, man får bara ha lite mer fantasi än att bara köra "upp,ner,upp,ner". Då brukar det alltid fungera finfint!
Sen var det dags för första analsexet mellan oss.. det blev ett halvt försök eftersom vi redan hållt på så jäkla länge.. kände oss båda 2 för trötta för att hålla på med ngt nytt och vi vill inte förstöra "ngt nytt" mellan oss så vi ska göra om det då vi båda känner oss helt fit for fight =)
Jag mår så otroligt bra med honom... Det känns bara så ovant att ha sex med samma person hela tiden men ändå inte känna av någon tråkig rutin! Det är så ovant att ha någon som verkligen bryr sig och älskar en... Det gör mig fortfarande rädd...


Kommentarer:
Postat av: Bea

Hej!
Berätta gärna om tekniken! Behöver lite nytt till pojkvännen :-)

2007-11-01 @ 20:40:30
Postat av: linea

Hejsan , jaa ja håller me bea. berätta lite..

lr ta en glas falska och filma samtidigt , är jätte nyfiken försöker verkligen få igång fantasin men icke =( vore tacksamt plz

2010-10-27 @ 00:05:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits