Dålig på att uppdatera bloggen...

Hejhej!
Jag vet att jag har blivit bra mycket sämre på att uppdatera bloggen. Det är bara att så mycket händer i mitt liv just nu.
Jag har det helt underbart med min pojkvän och det blir en hel del sex och mys =) Han blir bara bättre och bättre i sängen. Enda problemet är att jag inte vågar släppa loss lika mycket som tidigare. Jag har alltid tyckt att det är lättare att ha sex med folk jag inte känner och inte har några känslor för.
Då står inget på spel... gör man bort sig så påverkar det inte ens relation.
Jag vet att han antagligen inte skulle bry sig särskilt mycket om jag råkade gå för långt i sängen, tror snarare att han skulle bli väldigt glad om jag vågade släppa loss totalt. Han är iofs väldigt nöjd redan nu som tur är =)
Jag trodde aldrig att sex kunde bli så känsloladdat och knepigt...

Kommentarer:
Postat av: Malin

Jamen visst är det så, märkligt nog att man inte är lika "frisläppt" när det är riktig kärlek :)
Lycka till med den!

2007-09-20 @ 11:42:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits