Kär

Vad har hänt med mig egentligen??? Sitter här framför datorn och plötsligt tänker jag: "Jag är ju fan kär på riktigt.".
Ja jag är det, han gör mig knäsvag och jag blir nästan yr när han tittar mig i ögonen.
Jag trodde inte jag kunde hitta en kille som jag kunde bli kär i, visa upp för familjen och dessutom ha grymt bra sex med. Det gick helt enkelt inte ihop i min värld. Jag brukar falla för "farliga" killar som jag aldrig i livet skulle presentera för familjen. "Snälla/bra/reko killar är dåliga i sängen" hade jag nästan börjat tänka.
Nyligen fick han träffa några av mina vänner och det gick helt otroligt bra. Precis innan de kom hem till mig hann vi med en snabbis, vi kunde helt enkelt inte vänta till senare på kvällen... Trots den heta stunden kunde han efter bara någon minut se helt presentabel och trevlig ut =) Jag såg däremot inte så oskyldig ut som jag hade önskat... haha. Knullrufs here I come. Såklart blev det en omgång till senare på kvällen.
Han är precis som jag vill... Sensuell med inte porrig på ett rått sätt, passionerad men inte för våldsam... Han får mig att känna mig snygg och sexig, han vet hur han ska få mig att rysa. Att göra så vardagliga saker som att borsta tänderna eller sminka av sig blir till något helt annat om han råkar stå i närheten... Varje sekund i hans sällskap förvandlas till ett oändligt förspel.


Kommentarer:
Postat av: S

(Svar på kommentar)
Jo, det är inte meningen att man ska ha ringen inne när man har mens.
Men när man börjar med p-ringen (vilket jag gjorde i förrigår)
så sätter man in den på första mensdagen.
Sen är det 3veckor och sen 1vecka uppehåll.
Om ens pojkvän känner av den eller inte är väldigt individuellt,
det beror på helt. Jag läste att det är ungefär 71% som INTE känner av den.
Men det var väldigt få som tyckte att det var störande.
Om du har fler frågor så skriv en ny kommentar
eller lägg till mig på msn/maila.
Mail finns i bloggen!
Kram

Postat av: S

Nu finns frågor&svar om p-ring i min blogg!
http://enibas.blogg.se/1189935088_pring_frgorsvar.html#comment

2007-09-16 @ 12:02:34
URL: http://enibas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits