Tandborsten!

Det var längesen jag var med om något såhär läskigt..! Ni som läste min blogg redan i våras vet ju att jag är lite rädd för seriösa förhållanden...
Det har nu gått tre veckor sen första dejten med N26 och igår hände det: En ny fin tandborste i hans badrumsskåp väntade på mig igår kväll... Chockad strykte jag på lite tandkräm och började borsta samtidigt som jag kände att paniken höll på att växa. Tur att tandkrämsskummet gjorde det omöjligt för mig att prata för när väl första chocken hade lagt sig så hade jag miljoner saker att säga. Borstade vidare och när jag äntligen sköjlt munnen och var redo att berätta hur rädd jag var för sånt och att det kanske hade gått för fort så mötte jag hans blick i spegeln... Och då var rädslan som bortblåst.
Det är ju trots allt bara en tandborste?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits