Design

Fortfarande inte helt klar med designen 

Kommentarer:
Postat av: Fröken H

Lycka till med 'byggandet' och du..

Jag håller tummarna för dig att nu när snön smält undan och det börjar våras ute, att du får lite kåta, uppiggande vårkänslor.. Och ja det kanske är för kallt på backen för sex, men faan det finns ju filtar, motorhuvar och solvarma husväggar?!
Puss från H i bubblan

Postat av: J U L i A

det ser ju snyggt ut här?

btw. när du skriver N20, N22 osv. är det sexpartnern 22? eller? :D

2008-04-21 @ 18:14:51
URL: http://juliasbullar.blogg.se
Postat av: anonym

har du slutat skriva, vad hände med STM??

2008-04-23 @ 00:42:13
Postat av: JLY

Fröken H: Nu är det vaaarmt och jag hoppas veeerkligen att jag får en chans att ha utomhussex snart! Eller sex överhuvudtaget för den delen!

Julia: Tack =) men jag är inte helnöjd med bakgrunden än, den ska ändras så fort jag har lite tid över. Och ja, N20 =
sexpartnern nummer 20..osv ;) STM är Sven The Man, Nummer 26 och pojkvännen

Anonym: nej inte slutat skriva ;) Bara lite mkt att göra just nu!

2008-04-24 @ 22:48:33
URL: http://justlikeyou.blogg.se
Postat av: JLY

anonym: och STM är fortfarande min pojkvän.

2008-04-24 @ 22:49:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits