Nu får det vara nog!

Att skriva två inlägg med rubriken "Uttråkad" på så kort tid är helt enkelt inte okej. När det inte händer 1 miljon saker hela tiden blir jag uttråkad men sen när allt väl drar igång blir jag stressad. Men tror faktiskt jag väljer stressen framför uttråkigheten.
Som tur är är det mycket på gång just nu. Det är kanske kämpigt och stressigt men det är så satans roliga saker.
Och att sen, i slutet av dagen, sitta med en kopp nyponte och lyssna på musik och titta på gamla resebilder och bara känna sig nöjd gör verkligen allt värt det.
Nu kanske jag avslöjar lite för mycket om mig men tror jag överlever det. Tänkte att det kan vara intressant för er att veta lite mer om vem som döljer sig bakom JLY.
Så vem är jag?
Jag är ung, närmare 20 än 25.
Jag har rest mycket, både med familj, vänner, pojkvän och ensam.
Jag har flyttat till ett annat land helt själv.
Jag har jobbat hårt.
Jag har pluggat ännu hårdare.
Jag är snart färdigutbildad (och nej, inte inom språk).
Jag kan 5 språk (nej, det är inte norska och danska inräknat haha).
Men det bästa med livet just nu är det som väntar: karriär inom ett område jag brinner för, fler resor, fler möten med härliga människor, mer bra musik, fler roliga filmer och bra böcker.
Och höll på att glömma något som tillhör det viktigaste: MER GRYMT SEX!!!!

/JLY

Kommentarer:
Postat av: Livsnjutaren

Du glömde inte det viktigaste :)

Postat av: MG

Hittade precis hit... verkar vara en mysig blogg.

2008-04-05 @ 15:00:24
URL: http://vadpojkarvillha.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits