Oj...

Åh har verkligen inte hunnit med bloggen något alls senaste tiden och det känns inte bra alls. Jag trodde att jag skulle ha mindre att göra senaste tiden men tyvärr så har jag haft fullt upp hela dagarna och när jag väl har varit lite ledig så har jag umgåts med vänner och STM... och då är det inte läge att sätta sig och blogga på en blogg man gärna vill hålla hemlig =)
Tyvärr så ser det fortsatt ganska mörkt ut på bloggfronten... Ska även åka utomlands snart snart snart och då vet jag inte ens om jag kommer att komma i närheten av en dator!
Jag vill så gärna skriva mer så ska väl försöka kasta mig över datorn t.ex. när STM är på toa ;)
Blir väl korta inlägg då men det är ju alltid något.

Annars så hoppas jag att ni alla har det mysigt. Är du singel så är det dags att flirta på nu när våren äntligen är här! Och är du inte singel... lägg dig på en gräsplätt och gosa lite ;)
Och ni som är allergiker... :( Knapra era allergitabletter ca 4-5timmar innan ni går och lägger er! Det brukar funka bäst så + att man sover som ett barn. Och prosit ;)

Kram
/JLY

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits