Yey

Detta kommer antagligen bli ett väldigt rörigt inlägg.
Äntligen har det blivit vår! Och då blir det alltid mer sex... =) Jag längtar efter utomhussex som bara den, fast det får jag nog vänta med ett tag till, vill inte bli alltför kylig om rumpan.
Tyvärr så ska jag och STM vara ifrån varandra i drygt 1 månad om... ja ca 1 månad. Precis då våren brukar vara som bäst.
Men men, nog om det.
Nu kommer något som inte alls har med sex att göra så ni som bara vill läsa om det hoppa över till nästa stycke ;)
Jag har varit sjukt irriterad på en vän. Jag vet inte vad det beror på men det känns otroligt ledsamt. Vet inte om det är vännen som förändrats eller jag. Tror att det började med att jag var lite vinterdeppig och att hon sedan av någon jäkla anledning har börjat älska att säga emot allt jag säger, vad det än är: "Gräset är grönt" "njae, egentligen så är det blågrönt väl, eller det beror på vilket gräs du pratar om" hum. Ja, inte såvärst kul. Men ikväll ska jag hänga med lite andra vänner, sånna som gör mig på riktigt bra partyhumör.

Nu kommer en "sexdel". Jag ska ta ut den jäkla p-ringen tror jag. Jag har blivit mycket mindre kåt. Från att vara en äkta kåtbock har jag blivit en... okåt liten sak. Jag är myyyycket våtare än vad jag någonsin varit när jag ätit p-piller men vad är det för mening med att vara drypande våt om man inte är kåt uppe i hjärnan?
Men vi har iaf försökt få lite mera fart på sexlivet.  Struntat i disken och tv:n, haft sex direkt efter middagen eller till och med innan (inte lätt då jag älskar att få saker ur vägen innan jag kan slappna av helt, men träning ger färdighet?). Satt väckarklockan 1 timme tidigare, tagit en snabbis mitt på dagen...osv. Det hjälper iaf lite. Ju mer sex man får desto mer vill man ha, så funkar det för mig iaf.
Men som sagt, om ca 1 vecka tar jag ut sista p-ringen och då går jag tillbaka till mina gamla p-piller och hoppas att jag får tillbaka kåtheten med dem. Om inte, vad tusan ska jag göra då?

Annars... Passa på nu när våren är här! Ha sex medans solen är uppe så får ni spana lite mer på varandra utan att behöva trassla med tända ljus eller bländas av starka lampor.
Jag brukar bara ha tunna tunna gardiner för sovrumsfönstret så att grannarna slipper spana in mina titties men jag får in lite ljus ändå.

Ha en trevlig helg!
/JLY

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vill gärna ha tele6 med dig

[email protected]

2008-04-07 @ 08:46:25
Postat av: isis

yes, p-ringen gjorde så mot mig också. Våtare än vanligt men på ett tradigt sätt eftersom kåtheten inte kändes i övriga kroppen. Det är ju motsägande att tro att preventivmedel ska få en att känna sig kåt, eftersom själva syftet med preventivmedel är att förebygga barnafödande. Jag vill inte ha barn men jag vill fan kunna ha sex! :p

Jag vill ha vårsex, men jävlar vad det ska vara krångligt att få till det... suck.

2008-04-07 @ 10:46:38
Postat av: JLY

Rufus: hej, jag vill inte ha tele6 med dig.

Isis: Det är så jäkla synd att p-ringen tar bort kåtheten... det hade ju varit helt perfekt annars! Våt och kåt och inga jäkla mellanblödningar som jag kan få med p-piller. :( :( :(
Vårsex? här snöar det nu.. så det blir ingen vår eller utesex på ett bra tag verkar det som :(
Men nu är det bara 2dagar till med p-ring sen bort för alltid :D

Nästan så att jag börjar fundera på kondom och inga hormoner...men tror inte STM skulle vara så glad då.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits