En liten rosa fluffboll?

Jag har haft en underbar myspyshelg. Jag känner mig som en liten rosa fluffig boll.
Helgen började med myskväll med STM. Handlade massa gott, fixade snabb middag, la oss i sängen och glodde på film och proppade i oss allt vi hande handlat =)
Mådde sååå bra så! Hade varit småstressad och förkyld hela veckan så det var verkligen det jag behövde! Det blev inget sex, bara mys i stooora lass! Tittade på film och kramades. Det är det som är så skönt att ha ett förhållande, eftersom man vet att man kan få sex när man vill (i stort sett) så behöver man inte ta vara på varje tillfälle och ha sex "bara för att man kan få det nu men kanske inte sen". Sov supergott och vaknade pigg lördag morgon. Så det blev frukost på sängen, en till film och sen lite grymt morgonsex.
Efter det var vi inne i stan och på kvällen träffade jag några vänner och hade en till myskväll :D Och idag har jag simmat och badat bubbelpool! Och nu sitter jag och äter kladdkaka.
Nu kanske ni förstår att jag känner mig som en rosa fluffboll! Mår sååå gott!! :D

Det enda som förstör denna kväll är dendär killens skryt på msn (som jag pratade om i mitt förra inlägg). Han skryter om att han minsann gav sitt one-night-stand hela 2(oj oj oj) orgasmer i helgen! 2 orgasmer? tjenahejtjenahopp, tur att jag behöll STM... Där kan vi snacka multipla orgasmer även under lite myssex på morgonen =D
Nej, jag tror att han kommer att få bli blockad, han har blivit lite väl creepy och sexfixerad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits