P-ring

Ännu har P-ringen bara varit... grym? =) Den känns inte under sexet, varken för mig eller STM, inte i någon ställning. Och vi har verkligen försökt att känna av den. Stannat upp mitt i sexet, vickat lite på höftena med en fundersam min och när vi inte känt av den börjat skratta.  Så om p-ringen har påverkat sexet på något sätt så är det enbart genom att vi skrattat en hel del.
Jag har inte haft det en månad än, så håller tummarna för att jag inte får problem när det är dags att ta ut den och invänta cp-mensen.
Det som däremot känns konstigt är att inte ta p-piller längre.
I drygt 6 år har jag, varje kväll med uppehåll 1 vecka i månaden, tagit det lilla pillret innan jag gått och lagt mig. Jag har varit van vid att svälja något litet innan jag kröp ner i sängen. Ja.. oftast så orkade jag inte ta vatten så var faktiskt van vid att känna det jäkla pillret sakta glida ner i halsen, fastna ibland, innan det nådde magen.
Nu, har jag inte det längre.. Nu känns det plötsligt tomt när jag går och lägger mig.
"Vad har jag glömt att göra nu då?" och jag har legat i sängen och vridit på mig och undrat vad tusan jag missat att göra, satt mig upp, slagit mig i pannen och sagt högt: "mitt p-piller" och i samma sekund kommit ihåg att pillret är utbytt mot en plastring i musen.
Jag saknar att svälja något innan jag somnar. Ni kan alla gissa vad STM föreslagit som bot mot detta problem...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits