Sämre sex, sämre förhållande.

Att ett förhållande blir sämre när sexlivet suger stämmer till 100%. På samma sätt stämmer det att när sexlivet plötsligt blir toppen tänds gnistan igen och man känner sig nästan nykär på nytt.
Jag har tur, STM lyssnade när vi sist bråkade. Han tog åt sig när jag sa att sexlivet hade blivit tråkigare, han sög åt sig all info som en svamp. Inte nog med att han lyssnade på mig.. han gjorde en insats för att göra saker och ting bättre.

I förrgår kväll hade vi bestämt oss för att ses. Jag var inte riktigt sugen, kände mig trött och suckade till och med när jag kom på att vi antagligen skulle ha sex. Jag var helt off.
När jag  kom hem till honom kastade jag mig ner på hans säng  och kröp ihop under hans filt. Låg där tillsammans ett tag och bara pratade om allt möjligt sen drack vi lite te och jag var på bus/bråkhumör så jag petade en hel del på honom, knuffades och..ja..jag såg nog ut som en bråkig 8åring, men kul som fan hade jag!

Efter ett tag så lyckades jag lugna ner mig, borstade tänderna och tänkte att det skulle vara skönt att gå och lägga sig tidigt, klockan var trots allt bara 9. Men när jag stod vid sängen och höll på att ta av mig halsbandet så fick jag plötsligt en ögonbilden över ögonen... Efter att ha blivit avklätt blev jag nedknuffad i sängen och fastbunden vid händer och fötter... Sedan började det bästa sexet någonsin.
Blev smekt från topp till tå, hans fingrar gled på min kropp, lätta som fjädrar, hårdare, rivandes. Han spenderade lång tid vid mina bröst och vågade sig äntligen på att ta strypgrepp på mig. När han äntligen gled in i mig skakade jag från topp till tå men han drog ut den direkt igen... jag trodde jag skulle bli fullständigt galen av kåthet. Efter det, ännu mera förspel innan han äntligen tog mig hårt, ordentligt, länge...
Somnade vid halv 4 och vaknade mör i kroppen några timmar senare...

Det blev ingen utgång igår för mig inte, är fortfarande helt skakig.

Kommentarer:
Postat av: Vera

OMG!!
Jag bara gapar.
Fan vad härligt! Fan var häftigt!

Postat av: Gaia

SÅ HELT JÄVLA UNDERBART! GRATTIS!!!!!!

2008-02-03 @ 14:04:44
Postat av: JLY

Tack =)

Jag är så nöjd så det finns inte. Snacka om att vi hittat tillbaka till varandra... Har bara gått runt och lett hela helgen helgen! Och i veckan får han en ny säng..den ska invigas ordentligt... :D

2008-02-03 @ 22:46:20
Postat av: isis

ohlalaaa njuter bara av att läsa det! hahaha *vaddå tragisk*

Själv har jag haft sex med en knapp. Jag lyssnade på gaias förslag: hellre kort o tjock. Hade efterfest hos mig morgonen till söndag, hade några killar att välja mellan. Tog till slut den snyggaste av de, som hade en snopp som kändes som att knulla en knapp.
Spenderade söndagen m att försöka eliminera minnet av knappen...

2008-02-04 @ 11:18:05
Postat av: JLY

hahaha, en knapp... Du verkar ha fastnat i någon ond cirkel av extrema snoppar... Kanske för att du verkliiigen ska uppskatta den supersköna du snart kommer hitta???? Att sitta och skumpa på en knapp, jag kan verkligen se den snoppen framför mig haha. Fy tusan vad hemskt.. Det kan fan inte ha varit skönt eller ens praktiskt för den delen... Hoppas du snart lyckas bättre! För såhär kan det inte vara

2008-02-04 @ 21:19:17
URL: http://justlikeyou.blogg.se
Postat av: Madelene

"Att ett förhållande blir sämre när sexlivet suger stämmer till 100%"

WORD!

2008-02-05 @ 19:28:39
URL: http://thediaryofm.blogg.se
Postat av: alexandra.

hahah, så öppen du är! :)

2008-02-06 @ 15:04:16
URL: http://mhmmm.tjejsajten.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits