Sänginvigning

Igår kväll fick STM en ny säng. En helt underbar dubbelsäng där jag kan rulla runt flera varv utan att dunsa ner i golvet! En säng där jag kan sjunka ner lite och sova gott. En säng där vi kan ha gryyymt sex :D
Det blev champagne, smaskig mat och choklad. Champagnen och chokladen fick följa med till sängen... Sängen blev invigd på riktigt när STM tyckte att det vore roligt att hälla dyr champagne på mig. Sen blev det Kamasutraspelet, mycket skratt, mycket sex, mycket mys.
Och jag sov helt otroligt gott. Jag gosade runt hela morgonen och ville absolut inte slita mig från kudden.


Kommentarer:
Postat av: Stina

Så underbart mysigt :)

2008-02-07 @ 14:15:44
Postat av: Vera

Åååh, det låter ju helt underbart..!
Själv sitter jag och är lite lagom pirrig inför morgondagen: Mr. Gingerbreadhouse kommer hit :D

Postat av: JLY

Nya sängar är nog det bästa jag vet... Stoora mjuka nya sängen.. Jag har varit på myshumör dygnet runt sen jag träffade den sängen...:D

Vera: Och nu är han din pojkvän...! Grattis!!:D

2008-02-10 @ 12:56:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits