Sexbilder?

En bra sak med att STM vet om min blogg är att jag kanske kan lyckas få lite nya bilder, yes, på mig då =P
Tror inte han har lust att visa sig naken på någon blogg. Fast man kan alltid fråga? Några tillklippta svartvita bilder brukar ju vara ganska oskyldigt.
Sen vi blev tillsammans har vi pratat fleeera gånger om att ta bilder. Men det har helt enkelt aldrig blivit av. Förhoppningsvis så blir det snart nu när allt känns bättre. Och jag kanske skulle lyckas be lite snällt att få använda några bilder på bloggen. Är även sugen på att byta design och då behövs nya bilder. Får hålla tummarna för att han går med på det...och att det snart blir av. Synd bara att jag är blekare än blek. Drömde inatt att jag låg naken i en stor säng i en bungalow vid någon varm strand... Jag var brun och jävligt het.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits