Äntligen är denna vecka snart slut!

Denna vecka har varit väldig konstig. Det känns som om det hänt lika mycket under den som det ibland kan göra under en hel månad.
Det ska verkligen bli skönt att starta en ny vecka. Enda problemet blir att hinna klart med allt som skulle göras. Detta får bli en stor "fixardag" trots att det är söndag.

Det känns otroligt skönt nu att ha rett ut allt med STM. Det roligare sexlivet började redan igår. Han fick mig verkligen att be honom stoppa in den. Förspelet började när jag fortfarande var i drömmarnas värld och inte riktigt vaken än och slutade en timme senare. Vi får bara hoppas på att det fortsätter att bli bättre och att han inte återgår till det gamla vanliga...

Jag har träffat en kille från bc denna vecka... mitt i all kaos. Han är någon som jag antagligen hade hoppat på direkt om jag inte hade haft pojkvän. Istället har det blivit 2 långa fikor på flera flera timmar... Han vet om att jag har pojkvän, är intresserad men gör inga försök till närmanden överhuvudtaget vilket är skönt. Det har varit riktigt härligt att kunna prata med någon som han. Han lyssnar, kommer med smarta svar och vågar vara rak. Det har varit många diskussioner om sex också, vi träffades ju trots allt genom bc... Alltid skönt att träffa nya människor med nya roliga synpunkter!
Finns nog inte så mycket mer att säga om honom.

Så nu ska jag springa runt och fixa allt som måste fixas. Nog med datornördande.

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Lycka till och var nu inte rädd för att ge allt du har. Om du satsar till 120% så kommer du inte att tänka "varför gjorde jag inte allt jag kunde?!" Om/när det tar slut. Många kramar till dig!!

"Gå ut i världen. Arbeta som om pengar inte har någon betydelse, sjung som om ingen lyssnar, dansa som om ingen tittar och älska som om du aldrig blivit sårad."

Postat av: JLY

Anna: Jag ska verkligen göra så mycket som möjligt för att få det att funka samtidigt som jag ska försöka vara mig själv fullt ut med honom :)
Det är en svår balans mellan att ångra att man inte gjorde tillräckligt och att ångra att man gjorde för mycket... Men det ska gå!
Kramar!

2008-01-27 @ 21:11:22
URL: http://justlikeyou.blogg.se
Postat av: Vera

Damn.
Nu är det jag som befinner mig i min situation.
Mr. Gingerbreadhouse har läst bloggen. Jag fattar inte hur, men det hände.

2008-01-29 @ 09:40:43
URL: http://verablond.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits