Fortsätter

    Jag tror faktiskt att den personen som skulle ta mest skada om min pojkvän läser min blogg igen är honom själv...
Jag är grymt besviken på att han letade reda på min blogg trots att han lovat att inte göra det. Och han har djupt ångest över det, vilket inte är mer än rätt.
Jag har förlåtit honom men det kommer ta ett tag innan jag kommer över det helt, om jag ens orkar göra det.
Jag ska ge förhållandet en chans, en ordentlig chans. Men går det inte så går det inte...

Jag tänker fortsätta blogga och skriva om saker som jag kanske vill hålla hemligt för min pojkvän och helt enkelt anta att han inte kommer läsa det.
Det kanske är dumt, kanske själviskt men jag tänker betrakta min blogg som min dagbok, som ibland svarar (ni som lämnar kommentarer ;) ).

That's it. Detta kommer kanske till och med att leda till att jag bloggar oftare.



Kommentarer:
Postat av: isis

Du är inte självisk för att du har en plats där du får uttrycka dina tankar och känslor precis som du vill. Du har skapat dig utrymmet och inte på bekostnad av någon annan, nä självisk är du verkligen inte!

2008-01-26 @ 09:03:46
Postat av: JLY

Tack! :D
Det kändes bara som om jag kanske behöll bloggen trots att stm kanske någon dag blir sårad av det. Men som sagt, han får väl skylla sig själv om han inte kan hålla sig borta från elden...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits