Ide.

Jag har inte uppdaterat på väldigt länge. Anledningen är att jag efter alltför mycket stress och ångest över småsaker blev sjuk... Så det var bara att ta semester och dra hemifrån ett tag. Ett tag som nästan blev 2 veckor. Nu mår jag bra igen :) Hösten blev för händelserik och jag hängde inte med. Men som sagt, nu är jag lugn och harmonisk igen.
Bloggen vet jag dock inte vad jag ska göra med.
Det känns som om det är dags att prova på ngt nytt, har ett litet projekt just nu som jag tror kommer ta all ledig "bloggtid".
Denna blogg får sova, gå i ide, tills bättre tider kommer och jag har något kul att skriva som passar in här.

Kommentarer:
Postat av: Vera

Nooo! Jag behöver dig!

Postat av: JLY

:)
Tack!!
Men jag måste nog först ta hand lite om mig själv, reda ut vissa saker och sen, kanske med lite tur, kommer
jag tillbaka =)
Men tills dess får iaf jag läsa din blogg:)

2008-01-20 @ 20:44:22
URL: http://justlikeyou.blogg.se
Postat av: Vera

Hahaha, I'm so sorry..!
Men å andra sidan - jag kanske inspirerar dig att börja igen? ;)

2008-01-20 @ 23:40:13
URL: http://verablond.blogspot.com/
Postat av: isis

*gnuggar lite tur på din blogg så du kanske skriver igen snart ;)*

Kram!

2008-01-21 @ 16:23:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits