Puh... den satt kvar!

Precis som isis skrev i sin kommentar till förra inlägget, så stannade p-ringen kvar där den skulle!
Hade läst om en tjej som hade tappat sin när hon duschade så blev lite rädd när jag först körde mycket magmuskelträning  och sen sprang... Men nu undrar jag hur tusan hon har kunnat tappat den?! Den sitter ju superbra.
Ska iaf bli spännande att se hur mensen kommer att bli, har alltid haft hemsk mensvärk som delvis gick bort med p-piller. Får hålla tummarna att p-ringen ger samma effekt.

Slutsnackat om preventivmedel. Idag diskutera jag och en vän om små snoppar och nu när jag kom hem såg jag att Isis hade lämnat en kommentar:
"Jag är sexuellt frustrerad, såklart för att jag inte har haft sex på 2 månader nu. Men det är inte att jag inte har försökt! De killar som jag varit hemma med efter en utekväll eller dejt har haft sanslöst små snoppar! Har jag fått ngn snopp-curse på mig?! Mitt ex är välhängd och det har kanske skadat min syn på snoppar...nämen allvarligt de här gossarna har haft ca 12cm snopp and that cant cut it! När jag har känt/sett de så har jag bara lagt ner, inte ens hånglat m en av grabbarna. Jag bara: nä, om inte ens förutsättningarna är bra då är det inte lönt! *bitter* Snälla säg att det kommer bli bra, säg att jag kommer träffa the snopp of my dreams... typ snart!"

Jag och min väns fråga var: "Om man dejtar värsta grymma killen, man börjar bli kär, hamnar i säng och märker att han har liten snopp. Vid vilken storlek skulle man sluta dejta killen?"
För det första skulle jag inte dejta en kille så länge att jag hinner bli kär innan jag hamnat i säng med killen.
För det andra är ju sexdelen viktig så killen måste iaf ha något bra att komma med där...
Men om han annars är gryyym på det han gör då? Njae.. snoppen är för viktig, jag skulle nog ha gjort som isis, lagt ner, all kåthet hade nog bara runnit av mig.
Men 12cm snopp.. jag har också varit bortskämd med stora snoppar och 12cm.. njae.. där går nog min gräns också... absolut om de är tunna? (nu gick jag och mätte mitt långfinger... som är ca 8cm) jaa så.. 4cm längre än mitt egna finger?  :/ kanske 3cm längre än ett killfinger?
Det är inte bara det att snoppen inte skulle kännas lika mycket som en tjock 18-20centimetare, det är helt enkelt inte särskilt tändande med små snoppar!
STM (och jag bryr mig inte om han läser detta) har inte Stor snopp.. men inte liten heller...Kanske runt 16-17cm? typ normal plus men mindre än vissa jag haft... Den är bra men lite större hade jag inte tackat nej till... Jag gillar när den känns ordentligt. Och ni antisex människor, kom inte och säg att: "fan vad slappa ni är, skulle ni ha mindre fitta hade ni allt kännt era killar ordentligt, även under 12cm kukar hade ni känt mer än ni velat"... För på detta svarar jag: "Stackare, ni borde fixa bättre förspel, är ni torra är det klart att det till och med gör ont med en fingerkuk."

Så Isis, jag tror att en tid med störra snoppar snart kommer. Fortsätt jaga, spana in smala/spinkinga killar (snoppar ser iaf större ut utan massa fett), skaffa stor dildo och be fingerkukarna använda den istället i värsta fall?
För bra sex, det behöver man och då helst med stora kukar.
And let the big cocks be with you my friends. hehe


PS: Hur många gånger tittade ni på era fingrar under tiden ni läste detta inlägg? =P Och hur många av er gick och mätte ert längsta finger..?haha





Kommentarer:
Postat av: Gaia

Jag säger som jag alltid gjort - hellre kort och tjock än lång och smal.

Postat av: isis

hahahaha japp, tittade på mitt finger några gånger, tog fram min fina stora dildo o mätte den några ggr. Jag har ganska korta fingrar, och en av grabbarna hade en lika stor som mitt pek- och långfinger tillsammans (när han hade stånd!). Numera kallar jag honom för spaghettikillen.

Det har varit varierande bland killarna, alltifrån den überlånga vältränade killen (spaghetti) till en spinkig kille som kallade sin fingerkuk för "svärdet".
Nä det får vara, jag litar inte på någon kille längre, får ha en session m min dildo ikväll. Fan att mitt ex var det bästa sexet jag haft... fan fan fan!

2008-02-01 @ 09:45:25
Postat av: HD

Medveten om det. Skrevett inlägg omdet Igår.

2008-02-02 @ 14:02:35
URL: http://hivdotter.blogg.se
Postat av: JLY

Gaia: måste nog hålla med. En lång och smal brukar knappt kännas. :/

Isis: Spaghettikillen... det var ingen stor en där inte! Då är det ju bättre att han håller sig till sina fingrar istället för att stoppa in den helt enkelt..
Och hur kan man kalla sin kuk för
svärdet?! hahaha, vad tusan har du råkat ut för stackare?!
Hoppas att turen snart vänder!

2008-02-02 @ 15:57:08
URL: http://justlikeyou.blogg.se
Postat av: Gaia

Nej, inte mer än att den petar på livmodertappen så det gör skitont!

2008-02-03 @ 14:02:35
Postat av: Paulina

Haha, jag tittade på mitt långfinger ganska många sekunder =)

2008-03-10 @ 23:43:52
URL: http://bryno.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits