Hur många kan man få?

Jag drömde om sex redan igår eftermiddag när jag somnade framför tv:n... Vaknade kåt men hann inte göra något åt det och sen drömde jag om sex inatt igen och nu på morgonen har jag äntligen hunnit ta tag i det lilla problemet.
Men herregud, inte visste jag att jag var så jäkla kåt, har inte haft mycket sex senaste tiden men ändå...
Jag skulle gissa på att jag höll på i 45min-1timme och kom minst 20-30gånger?
Kommer bara ihåg att jag tänkte:"Nej, bara tre orgasmer till så måste jag faktiskt duscha och klä på mig" Men det blev inte bara 3 till.. blev nog snarare 10 till.
Jag är helt matt! Men mår så satans mycket bättre nu!
Stressen är bortblåst och jag är lugn igen =)

Kramar
/JLY

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Postat av: Killtankar

Damn... det är sånt som gör oss killar så otroligt avundsjuka... det får oss att förstå hur futtiga våra upplevelser av sex och orgasmer egentligen är.

Om jag ändå fick vara tjej för en helg... eller ja, det hade säkert tagit längre tid än så att lära känna kroppen, men you get the picture.

Tyvärr blir det här sista gången jag besöker dig. Tackar för trevlig läsning under en längre period, nu ska jag prova på det verkliga livet :)

2008-06-03 @ 18:23:32
URL: http://killtankar.blogg.se
Postat av: emmy

det är det som är så fantastiskt med att vara tjej! Vi har ofta svårare att få orgasm framförallt vid vanligt sex, men det finns ingen gräns för hur många det kan bli! Bra sexblogg förresten :)

2008-07-06 @ 21:45:34
URL: http://knullar.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits