Memories

I ett försök att väcka mina luster till liv ställde jag mig i duschen och hade lite roligt. Som tur är är det inte förbjudet att fantisera om andra när man har pojkvän. Och förhoppningsvis så kommer han aldrig mer gå in på min blogg och läsa dethär.
Så, jag började fantisera lite om lite olika killar... Mmmh, först tänkte jag en snabbis på
snuskhummern  men sen kom jag på att han nog inte är så bra i sängen så då började jag tänka på lite gamla ragg.
N17 dök då upp i tankarna, att jag kunde åka hela 40min dit sent på kvällen bara för att få lite sex säger väl mycket? Jag hade kul, jag mådde bra, jag kände mig snygg och kåt. Vilka roliga nätter vi haft... Kunde väcka honom flera gånger per natt för att jag ville ha mer. Vaknade av att jag drömde om sex och var kåt och så var det bara att peta lite på honom och så fick jag det jag behövde.
Så det blev lite sexfantasier om honom men till slut gled mina tankar iväg till N22. Rättare sagt till den kvällen då N22 och jag träffades för första gången. Vi satt och drack öl och pratade om lite allt möjligt men det enda jag kunde tänka på var hur det skulle vara att ha sex med honom. Spänningen som fanns i luften gjorde att vi efter ett tag struntade i ölen och gick hem till honom...
N22 är en av dem få som läst (tror inte han läser längre?) min blogg som också träffat mig. Men jag sa ju att Nummer 22, som är mitt turnummer, skulle bli speciell. Han dyker upp i mina tankar då och då, oftast när jag är ensam och på lurigt sexhumör. Måste erkänna att jag nog hade en liten crush på honom när vi träffades.
Anyway, nu har håret snart hunnit torka i en ful handduksfrisyr så det är nog dags för mig att göra mig iordning och glida vidare.

Kommentarer:
Postat av: Killtankar

Så sant, fantasierna är privata... och sköna att ta till ibland när det behöver tända till.

Lite trist att du inte kommer att blogga så mycket om sex framöver, men det är ju olika vad man känner för. Ibland vill man, ibland vill man inte, och en blogg ska vara på ens egna villkor. Du kommer säkert att behålla de allra flesta läsarna ändå, tycker du skriver bra för det mesta.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits