Längesen

Hej!
Det var ett bra tag sen jag skrev något inlägg.
Jag har tyvärr inte varit hemma på  några veckor och jag åker snart iväg igen,  närmare sagt imorgon.
Jag och STM är fortfarande ett par. Jag kan fortfarande bli rädd ibland, tänka att det kanske inte är  nyttigt att bli så beroende av någon annan. Jag klarar mig själv, det gör jag, men jag mår helt klart bäst av att vara nära honom. Det är det och tanken på hur ledsen jag skulle bli om jag plötsligt blev singel igen som gör att jag ibland blir orolig och helst av allt vill göra allt ogjort.
Men samtidigt så har jag det helt underbart med honom. Vi har inte träffats mycket senaste veckorna (rättare sagt 2,5vecka utan att ses) och nu har vi bara hunnit säga hej till varandra innan det nu är dags att säga hejdå igen. Men det funkar, jag litar helt och hållet på honom och han litar på mig, så om ett par veckor väntar en mysig sommar
.
Sexet däremot... Jag blir så arg på min kropp. Först hade jag problem med p-ringen (nedstämhet och försvunnen sexlust) och nu är det p-pillerna som ger mig utbrottsblödningar. Det går att ha sex men det blir aldrig lika roligt, avslappnat som annars. Så efter denna sommaren, om det inte blir bättre, då får det bli en ordentlig utredning.
Det finns såklart stunder då sexet är helt perfekt, som i duschen tidigare i veckan när jag precis hade kommit hem. Hade jag fått en enda orgasm till hade jag nog hamnat på badrumsgolvet. =)

Ja, annars så är det som sagt mycket som händer men inte i sexlivet. Det är mycket spännande saker på gång i sommar och tiden bara rinner iväg. Och det här kommer vara, förhoppningsvis, första hela sommaren tillsammans med en kille  jag älskar och som älskar mig.

Glad Sommar
/JLY

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits