Dejtingtips

Hejhej!
Så var det dags för en date igen! Jag ser det mest som en kul grej och tar det inte på för stort allvar. Jag gillar trots allt att vara singel och tänker inte kasta mig in i ett nytt förhållande redan nu!!
Innan jag brukar gå på en date, om jag har tid, brukar jag ta en riktig lång dusch... Och de flesta vet vad det innebär när en tjej vägrar gå ut ur duschen efter mer än 30min? Nej, jag står inte och rakar bort vartenda lilla hårstrå på min kropp... Eller jo, först gör jag ju nästan det men sen så kommer den härliga biten! Att onanera innan en dejt får mig att känna mig mer självsäker än vad allt smink i världen skulle kunna göra!
Jag blir rosig om kinderna och går runt och ler ett bra tag efter det :) 
Och att jag dessutom känner mig extrasexig efteråt är bara ett plus, ett stort plus!
Så nu sitter jag här i handduk och väntar på att jäkla deon ska torka! 

Ha en trevlig kväll!

/JLY


Kommentarer:
Postat av: handsome ranger

Kul att du har vaknat upp ur kärleksträsket!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits