Emotionell röra

Det är lite kaotiskt i mitt liv just nu. Jag har inte riktigt hittat tillbaka till mitt gamla jag. Mitt gamla jag som älskade att vara själv, älskade kaos och ville att allt skulle gå fort fort fort.
Jag är inte ledsen över att mitt förhållande med STM är slut men jag känner mig lite ensam, absolut på kvällarna.
Att det dessutom händer mycket annat just nu känns vääääldigt rörigt! Jag är inte superstressad över något speciellt men småstressad över flera småsaker. Och allt detta har lett till att jag känner mig väldigt förvirrad! Försöker ta en sak i taget och fokusera på enbart det jag gör men problemet är lite att saker och ting är lite ihoptrasslade med varandra. Känslor inblandade i saker där endast hjärnan ska vara med t.ex.

Nog om det! Jag vet ju varför ni läser min blogg =P
Sex sex sex och återigen sex!
And I am getting some! Jag välkomnar N27 i mitt liv och han är u n d e r b a r  i sängen! Det är personen jag varit på date med men trots att vi inte riktigt pratat om det, tror jag att vi båda är överrens om att vi ska hålla oss till att vara kk.
Oralsexet får mig att se stjärnor flera gånger om i flera minuter. Vet fan inte vad han gör men rätt är det iaf!
Att han dessutom älskar det gör det hela ännu bättre... Enda problemet: vi hinner inte träffas varje dag. För det är nog exakt det jag skulle behöva just nu: grymt sex flera gånger per dag. 

Tror jag ska krypa ner i sängen och ta hand om mig själv istället nu.
Ha en trevlig vecka!
JLY

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits