Hej!

Hej!
Jag är JLY och jag är singel.
N26 eller STM eller vad vi nu väljer att kalla honom för och jag har gjort slut.
Detta var ett gemensamt beslut.
Det känns overkligt.
Jag tror jag mår bra. Det känns lite som om jag är fast i min lilla bubbla och jag inte riktigt är delaktig i allt som sker runt mig.
Men jag är inte ledsen. Jag vet som tur är att det finns väldigt bra killar därute. Jag har aldrig trott på "evig kärlek" och "ens andra halva". 
Det händer mycket just nu, även när det gäller dejting. 
Jag har redan lyckats ta mig till en date. En väldigt misslyckad sådan men detta berodde inte på mig. 
Nej, jag gick inte på den dejten för att må bättre/glömma/få bekräftelse. Jag gick dit för att jag gillar att träffa nya människor och nu när jag är singel igen så passar jag på. 
Jag vet inte riktigt hur det kommer att bli med denna blogg. Vet inte om jag har tid att börja blogga igen och vet inte om det är så smart att fortsätta blogga på samma adress då N26/STM vet om denna blogg.
Jag tror att jag får fundera lite mer på det.
I'm back in the game.
/JLY

Kommentarer:
Postat av: Isis

åh med sorgblandad glädje säger jag: välkommen tillbaks JLY! Trodde min cyberpsykolog hade försvunnit för gott :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits