Kaos

Det finns bara ett ord som kan beskriva vad jag känner just nu: Kaos.
Mitt liv, eller rättare sagt mitt privatliv, har totalt vänts upp och ner! För en månad sen var jag i ett fast förhållande med en typiskt "svensson svensson" kille. Omtyckt av alla, duktig, ambitiös, snygg, smart...osv. ja, den typiska "drömprinsen". Eller inte för mig.
Nu är allt en enda stor röra och det hela skulle kunna vara taget ur en dålig amerikansk "teenage movie". 
En person, som egentligen verkligen inte har rätt att stöta på mig gör just det....stöter på mig! 
Eller det är vad jag tror, och vad alla som vet om det tror... men sen kan jag ha blivit väldigt dålig på att tyda signaler efter att ha varit i ett förhållande "så länge". 
Spännande men förvirrande är det! Tyvärr kan jag verkligen inte skriva mer om det än så! Kanske i framtiden eftersom "situationen" kan komma att lösas någon dag.
Annars så har jag träffat personen från "Date 2" en 3:e gång, på 3 dagar ja! 
Det är också spännande ;)
I'm back in the game :D
/JLY

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits