Lite bättre...

Så, nu är det officiellt, N26 är nu Sven The Man (STM), han slipper få vara ett nummer!
Igår hade jag iaf en helt underbar morgon och eftermiddag med honom. Väcktes av något hårt och fick riktigt grymt morgonsex. Sen blev det en liten utflykt och det var hur mysigt som helst =) Det var det som behövdes! Känns mycket bättre nu och trots att N17's kropp är helt fantastisk så kommer jag klara av att hålla mig borta =) Eller det är så det känns just nu.

Igår kväll fick jag däremot festa ensam. Var på maskerad och det blev en helt fantastisk fest! Hade riktigt roligt och N19 var där. Vi har träffats ett par gånger sen vi
"råkade ha sex" för snart ett år sen men vi har inte riktigt pratat mycket om det sen dess.
Men igår var han iaf där och vi skrattade en del åt det och drev lite med andra på festen. Menmen, trots att det var många maskerade snygga karlar höll jag mig borta och åkte hem "tidigt".

Idag ska jag bara vara för mig själv. Har sovit ut ordentligt och ska snart äta stoooor frukost (ja, jag vet, klockan är snart 14..). Har gjort det lite mysigt här hemma också, det är trots allt första advent! Imorgon ska det bakas lite också =)

Hoppas ni alla har en mysig första advent!!!



 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits