Att ta första steget eller inte.

"Inget sex i helgen":
Postat av Sara:
Hur brukar det gå till egentligen vid dina erövringar? Måste killen alltid ta första steget? Tänk, han kanske är nervös! OSKULD rentav!


Dethär var lite roliga frågor som jag gärna svarar på här =)
Jag älskar att ta första steget lika mycket som när killen gör det.
Ute har jag inga problem att bara gå fram till en kille och snacka. Även om de inte skulle vara intresserade så skulle de faktiskt aldrig våga vara otrevliga, de blir bara glada av uppmärksamheten! De kan bli väldigt förvånade men i slutändan är de alltid glada över det som hänt. Jag försöker dock först få ögonkontakt och kanske något leende tillbaka när jag ler mot dem.
Sen brukar allt flyta på ganska bra och om jag märker att han är lite intresserad brukar jag försöka få dem att förstå att jag också är det. Är de lite blyga kysser jag dem. Sen rullar allt på :) Jag eller han frågar om vi ska åka hem tillsammans...osv.
Hemma efter en utekväll är det ju väldigt lätt att ha sex utan att någon behöver ta första steget..hehe

Om jag dejtat killen ett tag innan det händer något blir det helt andra bullar.
Man brukar ju faktiskt känna av om killen är intresserad men vill helst att han tar första steget när det gäller första kyssen :) Kan hjälpa dem på vägen dit, tillochmed ställa mig 1cm framför dem men sista millimetern tillhör dem.
Jag har faktiskt även kört den dumma tekniken: "lukta på min näsa" och då stulit kyssen när de oskyldigt luktat på näsan... Den brukar ju alltid funka och får dem iaf att skratta =)

När det kommer till sexet brukar det ju inte heller finnas några problem. Där igen har jag inga problem med att ta tag i saker och ting. Vill jag ha sex så tänker jag inte vänta på att en blyg kille ska våga börja pilla försiktigt på min tröja. Börjar man hångla lite intensivare och trycka sig lätt mot dem brukar ju poletten trilla ner. Då vågar de klä av en också och resten brukar ju funka bra.. Är väldigt säker i sängen så har inga problem med att våga ta för mig eller ge mycket till den andra...

Sen finns det ju extrema fall! Jag har faktiskt bara haft "sex" med 1 oskuld kille, det hände bara för ett par månader sen. Och det var en katastrof!
Vi hade träffats några gånger och så kom dagen då vi låg i min säng och grovhånglade... Plötsligt var vi båda nakna och UTAN något som helst förspel så går han och hamtar kondomen. Jag som hade lovat mig själv att aldrig mera ha sex utan förspel och torr och okåt så frågade jag honom: "vet du hur jäkla ont det gör att ha sex utan förspel??" och bet honom lite hårdare än vanligt i tungan...
Problemet var att killen var oskuld och hade ingen aning vad han skulle göra... Han tog inte ens i mina bröst, höll sig hela tiden 1-2cm ifrån dem (ja, jag menar brösten, inte bröstvårtorna!!!).
Han låg och klappade mig lätt på armen och på ryggen... Då frågade jag honom om han var oskuld, fick ett nej till svar... Men tyckte han lät tveksam och då erkände han att "han kanske var det".
Jaha tänkte jag..dags att fråga om han verkligen vill bli av med oskulden med en tjej han bara träffat några gånger.. och det ville han... Stackarn blev ju aldrig tillräckligt hård men verkade inte förstå att man behövde vara det för att kunna tränga in i en tjej... Jag försökte med ALLT men han var nog för stressad...
Det slutade med att han plötsligt trodde att han var inne, när han egentligen bara var precis utanför, mellan mina lår... Han började pumpa och jag visste faktiskt inte vad jag skulle göra! Han var ju redan så nervös och kände nog sig ganska så värdelös... Så jag lät honom pumpa i kanske 30sek innan jag reagerade och sa:"det kanske är bäst att vi tar det en annan gång när allt känns bekvämare???..." Och då slutade vi och bestämde oss för att sova... Några dagar senare när han ville träffas igen så var jag tvungen att säga att jag tyvärr inte var så intresserad... Vilket iofs var helt sant.. Han var en ganska så tråkig kille..

Så där ute i vilda världen går det nu en kille som tror att han blivit av med oskulden men har den fortfarande kvar...

-Våga ta första steget-

Kommentarer:
Postat av: Föreståndaren

Vilken skön historia.

Postat av: Just Like You

mmh, ibland händer saker man önskar aldrig hade hänt.. men jäklar vad man kan skratta åt det senare :)

2007-02-12 @ 12:48:54
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: slampan

Stackarn. Och vad märkligt. Hur gammal är karln?

Jag som blir besviken för så mycket mindre... Måste nog erkänna att jag blivit kräsen pga bortskämdhet. Ursäkta den möjliga bristen på självdistans men det är ju ganska tröttsamt att agera instruktör fortfarande. Jag vill ha såna som Just Like You.

2007-02-12 @ 13:28:27
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: Erika

Oj, jag tycker synd om den där sista killen, han verkade ju hur stressad som helst! Undrar hur det har gått (hehe) för honom fortsättningsvis..Om han lyckats få till nåt :-)
Sen kan jag berätta att det inte bara är oskulder som har sån noll koll... Huuua.

2007-02-12 @ 17:04:18
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Just Like You

Stackarn var bara 19... Jag säger det, unga killar funkar inte!!!
Jag undrar om han blev/blir förvånad när han har sex på riktigt... Han kommer ju bara:"oj, såhär kändes det ju inte sist!!!!vaad är detta?"
Stackars tjej som kommer få/fått ta hans oskuld på riktigt!

2007-02-12 @ 20:32:18
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för svaret och för en otroligt spännande blogg! :-)

2007-02-12 @ 23:06:50
Postat av: eMELIE

HAHAHA, ROANDE LÄSNING :D

2008-05-19 @ 18:25:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits