Msn och Sex

Sen jag la ut min lilla "annons" har en hel drös med killar addat mig på sina msn och/eller mailat.
Vissa är väldigt trevliga men andra verkar inte förstå att trots att jag håller en sexblogg betyder det inte att jag är sugen på sex med dem.
Jag har fått en hel del galna erbjudanden. Någon har t.o.m. velat betala för att ha sex med mig och velat få trosor hemskickade till sig.
Ja jag älskar sex men jag är inte prostituerad.
Jag är en helt vanlig tjej med ett stort intresse....: sex.
Jag har även en hel andra intressen faktiskt. Jag älskar t.ex. matlagning och att resa.
Att lyssna på musik och att läsa böcker är också något jag lägger ner mycket tid på.

Nej tack jag vill inte sälja mina trosor till dig. Nej tack jag vill inte få pengar för att höra dig flåsa. Nej tack jag vill inte ha msn-sex med dig efter att du bara sagt "hej".
Ja, dela gärna med dig av dina hemliga recept, bok- eller musiktips! ;p

-Just like I said: I'm Just Like You-

Kommentarer:
Postat av: Inanna

Musiktips: http://www.djlafleur.com/media/Mixes/LaFleur_Funkyeklectricmix.mp3 Asbra funkig electrohousemix. Det är en låt som börjar ca sex-sju minuter in som heter "Just Wanna Fuck U" som är helt sjukt bra.

Boktips: Philip Pullmans serie "Den mörka materian" är fantastisk. Jag håller på med tredje boken just nu och jag blir mer och mer övertygad om att det är en av de bästa fantasyserier jag läst.

Recept: Ta ut ett paket glass ur frysen. Häll upp rätt mycket i en skål. Ät.

Postat av: Just Like You

hahahaha, tack Inanna =)
Blev lite vanilj-glass med hallon nu faktiskt:D
Ska lyssna på låten snart... och ska nog kolla upp boken så snart jag kan ;)

2007-02-21 @ 22:37:07
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits