Ung och dum

Vintern då jag hade fyllt 17 var jag tillsammans med Nummer 4. Vi skulle hem till hans föräldrar och senare vidare till en nyårsfest. Jag hade med mig mina fina skor som jag skulle ha på mig på festen i en påse och snäll som han var bar han dem åt mig. Vi satte oss på pendeln ut från stan och efter några stationer tittade vi oss omkring... Vi var helt ensamma. 
Han tog  direkt ut kuken, där, på ett smutsigt säte mitt i tåget var jag inte sen med att börja suga av honom... Vem tänker på att det kanske finns kameror på tågen?
Eftersom det bara var 1 station kvar var han snabb på att komma... Och råkade såklart komma lite i mitt hår! Trevligt då hans föräldrar skulle möta upp oss... Och precis då var det dags att kliva av, det blev brottom. Jag med en näsdyk i handen som försöker ta bort kletet och han som inte kan sluta skratta....
Tittar på honom och ser att klantarslet glömt mina skor!!!!!!!
Som tur var var jag hans mamma lilla favorit så hon åkte till slutstationen och letade reda på dem! :)

Men vad säger man när hon kommer hem med påsen och säger: "ush vad folk är snuskiga, någon hade spottat en stor spottloska på påsen, den var helt kletig!!" ????


-Lite äldre idag men inte mindre dum för det-

Kommentarer:
Postat av: Becci

HAhahha!

Postat av: Jessica

Ho ho ho, skrattar så att sjuka lilla jag fick världens hostattack! Sjukt bra.

2007-02-20 @ 18:44:59
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Therrorese

Hahahaha, sjukt kul :)

2007-02-20 @ 19:26:53
URL: http://therrorese.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits