week-end

Jag är riktigt sugen på att åka iväg på week-end.
Packa ner kondomer och snygga underkläder och bara dra. Äta god mat och njuta av trevligt sällskap...
Jag längtar till våren och sommaren. Utomhussex och blommor i håret. 
Jag är verkligen ingen exhibitionist men det är alltid spännande att ha sex ute i naturen..
Med
Nummer 8 hade vi sex på ett tak en gång... Det var riktigt riktigt häftigt. En varm sommarnatt och vi hade utsikt över största delen av stan... Han tog mig ståendes bakifrån och att komma med stockholmsnatten till utsikt var helt obeskrivligt.

Jag har faktiskt redan hittat 1 ställe där jag ska ha sex på när värmen kommer... En viss bänk jag har tänkt på mycket senaste tiden och som ständigt återkommer i mina fantasier ;)

-soooommmaaaar sommar och soool-

och där ute snöar det förf**!!!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

sex outside ftw girl! :D
speciellt vid kungahuset eller när gamla karlar kommer förbi ;S haha.

2007-02-21 @ 22:08:48
Postat av: Just Like You

haha, mmh.. drottningsholmsslott nästa!!!
När snön har smält och det blivit varmt ska jag ha sex ute i det fria... watch out people ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits