Hjälp, jag onanerar för mycket!

Detta är titeln på en dokumentär som går på 5:an ikväll!
"Brittisk dokumentär från 2006. Nittiofem procent av alla män medger att de tillfredsställer sig själva sexuellt. Men vissa män gör det mer än andra. Mycket mer. Här möter vi två män som försöker bryta en ovana som förstör deras liv. Russell onanerar upp till 15 gånger per dag. Vi följer med Russell tvärs över USA när han testar knäppa och fantastiska behandlingar i kampen för att bli kvitt sin last. Paul går i terapi i ett desperat försök att få ordning på sitt liv." (tv.nu)

När blir det för mycket då? Är det vid ett visst antal gånger per dag???
För jag låter ofta handen vandra ner när jag är ensam och nu har jag börjat smita in på toan då och då sen händelsen på
flygplatsen. När jag till exempel sitter och tittar på tv:n eller sitter framför datorn kan jag komma på mig själv med att ha handen, utanför kläderna oftast, där nere. Sitter ju inte och onanerar hej vilt men ja, det är väldigt avslappnande. Sen brukar det ofta hända på kvällen och på morgonen och i duschen..
Men hur mycket är för mycket? Är det inte när det börjar störa en själv eller omgivningen? När någon tar skada av det?
Jag fortsätter med mitt onanerande iaf. Tänker inte ge upp något som gör mig glad och avslappnad!
Det ska bli intressant att se hur det kan bli ett problem... Så Kanal 5 kl 21:55!!!

-Onanera mera!-

Kommentarer:
Postat av: Lust och Fägring

onanera på du bara... det är bra för immunförsvaret har jag hört... har bara varit sjukanmäld pga av bakfylla de senaste fem åren, det funkar!

Postat av: slampan

Allt maniskt beteende påverkar ens liv väldigt mycket. Om det ska ses som destruktivt är en annan fråga, men eftersom det maniska beteendet ses som just destruktivt av de flesta så kan man ju säga att allt maniskt beteende är destruktivt.

Ergo; onanerandet i sig är inte destruktivt, det är den maniska tvångsföreställningen att man "måste" onanera som är det. Oavsett hur mycket man faktiskt onanerar.

Så det är ju bara att fortsätta.

2007-01-24 @ 10:32:19
URL: http://slampan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits