Ny vibrator tack!

Igår kväll så bestämde jag mig för att leka lite innan jag skulle somna...
Och jag kunde helt enkelt inte sluta, det var riktigt skönt... och ja.. håller man på länge så tar batterierna slut :( Och det gjorde dem precis precis när jag kände att jag var på väg att komma!
Varför tar batterierna alltid slut precis då????
Och vad lyckas jag med då?!
Skulle ställa den på golvet.. och så hörde jag "plask"...
Ja.. jag ställde den i mitt vattenglas!
Jag måste alltså köpa en ny vibrator snart! Som tur är är det löning och det var ju något jag hade
planerat att köpa... Men nu MÅSTE jag verkligen göra det!

-plask....-


Kommentarer:
Postat av: Anonym

hehe.. kan hända den bästa. var mer rädd om din nästa. en kvinnas bästa vän...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits