Osäker

I förrgår kväll var jag redan tillbaka hos N23. Var ute med några vänner och när det var dags att åka hem hamnade jag såklart hemma hos honom. Är inte alls lika osäker på vad han vill men är desto mer osäker på vad jag egentligen vill...

Vi har verkligen superroligt tillsammans men på morgonen kan han vara helt otroligt jobbig... Lite som ett adhd-barn. Springer helt okontrolerat runt i lägenheten och fixar 1000 saker samtidigt som han sjunger och pratar lite för sig själv. Jag som är väldigt seg och mer på myshumör på morgonen blir bara stressad av allt springande.

Han är som en helt annan person på morgonen, nästan lite schizofreni-varning. Gaia hade kanske rätt när hon skrev sin kommentar till mitt förra inlägg:  "jag har träffat på så extrema dubbla signaler-fall att de i det närmaste kunnat klassas som psykopater".
Men ja... han ringer mig redan flera gånger om dagen: på morgonen för att väcka mig om jag ska upp senare än honom, på kvällen för att säga godnatt och oftast en gång under dagen för att höra hur jag har det. Visst är det lite mysigt men det känns även lite läskigt.
Jag får helt enkelt vänta och se hur det hela utvecklas. Han vet iaf vad jag tycker om sina morgonvanor, är medveten om att det kan vara väldigt stressande och ska försöka vara lite lugnare...

-På med solbrillorna-


Kommentarer:
Postat av: Schrimpolof

Det är inte så att du letar fel hos killarna du träffar för att slippa ha ett förhållande??

2007-03-26 @ 11:57:28
Postat av: Just Like You

Nja, tror inte det iaf? Ser du något mönster i mitt handlade som jag inte lagt märke till...?
Men nej, tror inte jag letar efter fel killar för att slippa ha ett förhållande men faller lätt för fel sorts killar.

Postat av: Gaia

Det där låter som ett mycket märkligt problem. I mitt fall var det män jag träffade som inte visste vad de ville, eller som åtminstone inte ville att JAG skulle veta vad de ville, som gav dubbla signaler och vilka jag aldrig visste var jag hade. Såsom din snubbe beter sig handlar det nog inte om någon psykopati-grej, utan snarare extrem morgonpigghet :)
Dock jobbigt nog, jag hatar morgonpigga människor och skulle inte tveka att skjuta dem på fläcken =D

Ps. Det är nog ganska tydligt vad han vill.
Jag förstår dock mycket väl hur det är att vara rädd. Jag är oxå rädd.

2007-03-26 @ 15:49:24
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/
Postat av: Just Like You

Nja, inte helt säker på att det är extrem morgonpigghet, han är verkligen hyperaktiv på morgonen och lite väl skum... Kommer inte kunna träffa honom på ett par dagar nu, vi jobbar helt olika tider denna vecka + att jag har dragit på mig influensa tror jag :(

2007-03-26 @ 21:09:28
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Gaia

Hmm .. Sådant där är så farligt, alla sorters skumma beteenden går ju bort i början :s
Hoppas att det löser sig!

Krya på dig!!!

2007-03-27 @ 17:46:28
URL: http://minsexualitet.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits