Sex med N8?!

Jag sitter här i chock... Fick nyss ett samtal från N8, han har blivit dumpad och är på väg hit?!
Han verkar inte minsta ledsen iaf och har saknat sexet med mig..? Han är väl här om drygt 30min...
Frågan är vad jag ska göra?! Har bara tänkt på honom då och då när jag lekt ensam... Sexet med honom var faktiskt...helt sjukt otroligt bra.
Men han försvann ut ur mitt liv för ca 9 månader sen och har verkligen inte varit någon jag tänkt träffa igen...
Han var ju på väg att bli sambo..och helt otroligt kär i sin tjej? Och jag har ju bra sex utan honom.
Han vill bli kk igen och mmh.. nää.. vet verkligen inte... Han tillhör ju min top3 för killar som är grymma i sängen...
Vi ska chilla lite och äta glass och se vad som händer.
För ett par timmar sen skrev jag en kommentar i en av mina kompisars bloggar: "Kan det inte hända något roligt nu??? Är så otroligt uttråkad..." Snacka om att något hände iaf!!!
Ska försöka samla tankarna nu...

-??????!-




Update: Slampa ja, billig nej.
Gör bara det som känns rätt för mig själv och inget sympatiknull här inte. Är jag sugen och har någon som är grym till hands varför borde jag tacka nej?



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits