N17

Eftersom jag började skriva bloggen när jag precis träffat N17 så har jag inte riktigt gjort något riktigt inlägg om honom, skrev ju om det direkt på bloggen =)
Men jag älskar listor så jag vill att min kategori "The List" ska vara komplett. Även för att jag själv ska kunna hålla reda på alla killar... =)
Så N17 träffade jag ute. Rent fysiskt är han verkligen min drömkille. Jag älskar höga kindben, mörkt hår och stora leenden. Att han dessutom hade en kropp som skulle få de flesta att dregla gjorde hela saken ännu bättre.
Spanade in honom ute, fick ögonkontakt och det dröjde inte länge innan han kom fram. Efter ett par öl var det dags att dra hem. Det fick bli taxi hem till hans nya lägenhet. Vi hade helt fantastiskt sex den natten. Kunde inte hålla fingrarna borta och släppte loss totalt. Dagen efter lovade vi varandra att vi skulle ses igen... för sånt sex har man inte ofta!
Så det blev några träffar till.. I början var jag intresserad, nästan smått förälskad men det dröjde inte länge innan jag kom på att jag enbart var intresserad av hans kropp och att vi aldrig skulle funka ihop i ett förhållande..
Så vi blev kk =) Jag har alltid varit svag för killar som håller på med musik och att han är småkändis och på väg uppåt väcker mina groupiekänslor.
Hade jag inte haft Sven the Man idag hade jag nog fortfarande träffat honom... Han har ringt några gånger och kollat läget, frågat om jag fortfarande har pojkvän och sagt att om det någonsin tar slut så vet jag var jag kan få bra sex.
Men jag håller mig borta.

Det var hem ifrån
honom som jag satt på tunnelbanan med spermafläckar på min svarta kjol... Han älskade att ha sex med lite kläder på och det var alltid väldigt passionerat och hårt. Och det var nog han som var en av dem första att insistera på att jag hade "underbar och snygg fitta". haha Den komplimangen fick jag ofta i hans sällskap.

Jaha nu sitter jag här och dagdrömmer om hans kropp... fan också...!


17.08
Och nu råkade jag skicka iväg ett mail till honom också...
Ska hålla mig borta från honom men det är ju alltid kul att höra hur den andra mår, eller hur? ;) ;)

Kommentarer:
Postat av: isis

oooh fan va det var länge sen jag var på väg hem efter ett grymt one-night stand eller kk och hela kroppen bultade!

ps. titta får man, sålänge man inte smakar ;) (angående mailet) :)

2007-11-28 @ 19:13:42
Postat av: JLY

Jag saknar dessa tider då och då...
men ska efter jul och nyår ska jag dra till sexshop tillsammans med STM (sven the man) och försöka fixa lite roligheter =)
Var och spanade lite igår men sparar pengar till julklappar så det blev bara lite nytt glidmedel :/

2007-11-30 @ 18:45:51
Postat av: handsome ranger

Stackars pojkar som bara får vara ett nummer. Men jag måste säga att jag helt klart gillar din blogg.

Postat av: JLY

Tack!
Men som tur är är de inte "bara nummer" för mig =) Det är bara på bloggen de får lov att vara det, Hade varit svårt att hitta på namn åt dem alla ju. Och ja.. jag har ju snart avverkat hela alfabetet också om jag hade gett de initalier istället för nummer.
=)

2007-12-02 @ 13:27:09
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits