Grymt bra sex...

När jag först träffade N26 var jag rädd att han skulle vara kass i sängen... Han var ju så bra på allt annat så något måste han ju vara dålig på?? Men jag hade så jäkla fel... Han är grym. När mensen och mensvärken äntligen försvann hade vi en riktig het natt... Jag får aldrig nog av honom, hur utmattad jag än är, hur mycket skavsår jag än har så räcker det att han lägger en hand på mitt lår för att jag ska komma igång igen.
Till en början var jag nästan rädd att det underbara sexet skulle leda till att han bara ville bli kk... jag har varit med om det alltför ofta. Killar som först varit intresserade men sedan haft så roligt i sängen att de blivit rädda och bara velat bli kk... :/ Detta är dock inte fallet... Vi är nu officiellt ett par, JLY har pojkvän!
Nu återgar jag till sexet... Han hade aldrig tidigare hört att han var bra i sängen och aldrig känt sig som det heller. Enligt honom så är det till stor del pga min avslappnade atityd som han har blivit bra. Han har aldrig vågat ta för sig eller haft roligt i sängen. Nu säger han att han vågar testa det han vill, han vågar ge hur mycket som helst eftersom han inte är rädd att göra fel och han vågar ta för sig och njuta av sexet. =)
Kan det verkligen vara så enkelt att avslappnad atityd till sex och nakenhet leder till bra sex??
Ja... sen spelar ju andra saker in också... Tur att han har perfekt kuk till exempel, för jag är och förblir trots allt
kukperfektionist!


Kommentarer:
Postat av: Peter ocg Sofia

Ett inlägg som hade kunnat skrivas av oss. Tryggheten och hur underbart det samt kärlek gör att det som man trodde var bra sex inte är värt ett dugg helt plötsligt. Och så är det så att Sofia är kukperfektionist av sällan skådat slag. :-)

2007-09-12 @ 22:02:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits