Analsex och anonymitet

Jag har nu länge tänkt på att skriva ett inlägg om analsex men har varit lite tveksam...
Det verkar som om många sexbloggerskor råkar bli av med sin anonymitet och jag har börjat tänka mycket på det... Nej jag tänker inte lägga ner bloggen men har funderat på vad :"om någon kommer på vem jag är, finns det något som jag verkligen inte vill att min familj ska veta?"
Och analsex är än idag väldigt tabu MEN känner att det är ett såpass viktigt ämne att jag måste ta upp det...

Första gången jag började tänka på det var innan jag ens blev av med oskulden. En snygg italienare smekte försiktigt mitt stjärthål med en fuktig tummen samtidigt som han gav mig oralsex och jag tyckte det var underbart skönt. Sen gick det ett par år, blev tillsammans med
N4 och han tjatade väldigt mycket om analsex. Jag var nyfiken men vägrade, hans kuk var inte gjord för att ta den oskulden, alltför grov!
Sen gick det ett tag till... Och äntligen, en dag, eller snarare en natt, blev jag av med min andra oskuld.
Nummer 8 fick den äran... tror inte ens han vet om det faktiskt! Vi körde doggystyle när jag kände att han försiktigt smekte stjärthålet med mycket saliv ( inget glidmedel tillhanda, dååålig idé! ) ... Sen trängde han långsamt långsamt in och mina armar och ben vek sig nästan. Det var hur skönt som helst och helt olikt allt annat. Hade ganska ont efteråt i ett par dagar men det gick ju över... Och vi gjorde om det många gånger MEN med glidmedel! N9 ville också testa men det gick inte så jättebra, vi hade inget glidmedel och det gick ganska okej men ingen hit... 1gång räckte.
Efter det är det faktiskt bara N17 som fått göra det...Så otroligt skönt men vi har bara gjort det 1 gång, tyvärr :/  Gillar det verkligen men känner att jag verkligen måste lita på killen för att låta honom komma in där.
Precis som på en nattklubb, man släpper inte in vemsomhelst genom bakdörren/emergency exit!
N20 började faktiskt diskutera det i fredags och undrade hur jag såg på det...(märks det så tydligt att jag är så öppen när det gäller sex?!) Berättade att jag faktiskt tyckte det var helt underbart skönt men att det krävs mycket förspel, mycket glidmedel och att man är totalt avslappnad... Skulle faktiskt kunna tänka mig göra det med honom... Men har slut på glidmedel. Verkligen dags att shoppa lite!

Antar att jag kommer skriva om det fler gånger =) Finns så mycket att säga om det men klockan är redan halv 12, och även en sexaddict måste få lite sömn.

Så vad tycker ni om analsex??? Enligt N20 så är de flesta tjejerna helt emot det?
Ni får gärna ställa frågor om ni undrar något!

-No entry?-

Kommentarer:
Postat av: Anonym

detta med att tjejer skulle vara emot handlar nog mest om rädslan inför något "udda".
jag har iofs alltid vart lite nyfiken, men samtidigt äcklad. dessutom anser min pojkvän att det är något väldigt avskyvärt (lite intressant kanske) så det är väl lika bra att dissa iden fo' now.

btw, måste påpeka det självklara. det är skönt att åtminstone någon blogg är rolig att läsa. :) take care

2007-02-05 @ 23:36:05
Postat av: Just Like You

Jo har träffat några killar som faktiskt uttryckt det såhär:"jag vill inte ha avföring på kuken"... Som tur är är smaken som baken ;) Passande mening!

Tack för komplimanget :D Nu kan jag somna med ett stort leende på läpparna!

Postat av: slampan

Jag känner att det oftast finns svårigheter kring säkerheten kring sin egen sexualitet. Sexar jag med en annan slampa så finns det sällan skrupler och båda är relativt tydliga med vad de gillar och vill göra i sängen. Men de som inte är så självsäkra i sängen har oftast varken tågan eller lusten att testa något det finns fördomar/förväntningar kring; tex analsex.

Och tyvärr så är de flesta kvinnor/tjejer jag träffar mer osäkra än jag på sin egen sexualitet. Och därför är det väldigt sällan jag tar initiativ till analsex. Tanken att någon gör något för att behaga mig utan att vara säker på att de vill är för mig skrämmande.

Vilket gör att det händer mer sällan, även fast jag kan tycka att det är en trevlig omväxling i sängen. Ingenting är "äckligt".

2007-02-06 @ 09:35:09
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: anonym brud

hejsan! jag gillar analsex med rätt storlek på kuken, annars gör det bara ont :(

2007-02-06 @ 14:31:05
Postat av: Sunshine

Vilken sorts glidmedel köper du?

Prövade en gång en men den sved som attan och feg som jag är vågade jag inte pröva den igen. Den hamnade i papperskorgen på en gång.

2007-02-07 @ 16:27:56
URL: http://thwarty.blogg.se
Postat av: Just Like You

Jag tycker att vanligt Klick-glidmedel är bra! Har även testat glidmedel med smak, den brändes lite och efter att ha använt det mycket så går det inte att äta godis med den smaken man valt på glidmedlet...
Jag brukar alltid testa glidmedlet först på armvecket för att kolla om jag är allergisk och sen en gång där nere innan den används vid sex...

2007-02-07 @ 17:09:06
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Helenita

Konstigt - jag har hört precis tvärtom. Att de allra flesta tjejer älskar det.

2007-02-07 @ 17:13:03
URL: http://helenas-alster.blogspot.com
Postat av: Inanna

"Hade ganska ont efteråt i ett par dagar"???? *ryser*

2007-02-07 @ 20:54:08
URL: http://youpromisedmepoems.blogspot.com/
Postat av: Just Like You

Inanna: Haha, ja, småont men det var inte så att det var störande på ngt sätt! Man ska helt enkelt använda glidmedel eller avstå från det hela! =) Bli inte skrämd nu ;)

2007-02-07 @ 20:57:21
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Dörrvakt., 31

Min åsikt är att du är en slampa. Nr 17 ???
Du verkar vara en lika stor madrass som mitt senaste ex, fröken spermacontainer.
Vad är det för fel på tjejer nu för tiden??

2007-02-19 @ 02:52:37
Postat av: Just Like You

Just nu ligger jag ju faktiskt på Nr. 21, du får ta och hålla dig lite uppdaterad!
Och vad är det för fel med att ha haft sex med många?? Det verkade inte störa dig när du var tillsammans med ditt ex..?

Vad är det för fel med killar nu för tiden..Är alla bittra????

2007-02-19 @ 17:36:54
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Slim

tss, han är avundsjuk eftersom du har legat med mer killar en han, haha! Om 21st är mycket, så är jag en riktig jävla "hora"! Det lustiga är att han skulle inte säga det till mig, snarare tvärtom han hade nog tyckt att jag e är "häftig"... trångsynt!

2007-02-19 @ 18:11:54
URL: http://superslimline.blogg.se
Postat av: Tessie.. Analsex är det nya svart.

Jag är då rakt inte emot det...
Jag tänkte länka till dig, om det är okey?
Har snubblat in här mer än en handfull gånger, och då börjar det bli dags.
//tess

2007-02-20 @ 19:04:36
URL: http://tessiesliv.xlogz.com
Postat av: Just Like You

länka på :)
har snubblat in på din blogg också ett antal gånger, dags att länka till dig också! =)

2007-02-20 @ 19:11:25
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Cure the nojja

Har nog haft en fascination för det där med bakdörren, men det har som tur är lagt sig. Hade en gång en tjej som var helt såld på det. Hon fick heltokiga orgasmer bara genom det, och inget pillande samtidigt. Konstigt, men häftigt, tyckte jag. Min undran är var gränsen för analsex går. Brukar ofta använda en tumme eller ett par fingrar, och om läget är rätt även leka lite med tungan där - min nuvarande tycker att det är sjukt sexigt. Men det är ytterst sällan vi går hela vägen. Det är lite för meckigt och lite för stort motstånd, och ger inte så mycket. Kan vara att vi inte använder tillräckligt mycket glidmedel, men det känns liksom inte värt det. Har däremot hittat en ny variant som vi båda går loss ganska kraftigt på. Först lite vanligt knullande och pillande och sedan, när hon ligger på magen, lägger jag min kuk mot hennes bakhål och lägger på ett tryck, inte tillräckligt för att glida in helt och hållet men kanske halva ollonet, samtidigt som jag smeker klitta och fitta med handen. ojojoj... vad långt det blev. Gick ju loss lite här - bye bye, måste jobba ;)

2007-03-29 @ 13:59:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits