Kramar och frukost på sängen

Jag har precis spenderat den senaste timmen med att försöka sova... Det gick inte särskilt bra men ska nog försöka krypa ner i sängen snart igen...
Fick ett sms från
N19 tidigare ikväll. Han undrade om jag skulle ut men eftersom jag har mycket att plugga så bestämde jag mig för att stanna hemma.
Så jag låg i sängen och började tänka på vad trevligt det skulle vara med ett par kramar och frukost på sängen imorgon bitti (vilket jag fick när han sov över här..). Så jag skickade iväg ett litet sms och undrade om vi skulle kunna träffas någon kväll nästa vecka efter jobbet eftersom han bor så nära mitt jobb...
Är inte alls intresserad av att ha sex med honom igen men det skulle vara trevligt att krypa upp i hans soffa och äta massa gott. Precis som vi brukade göra "förr i tiden". =) Saknar tiden då han och en annan killkompis "P" bodde grannar med mig. Vi hade alltid väldigt mysigt och roligt tillsammans.
N19 ringde direkt tillbaka istället för att skicka ett sms... Klart han ville träffas =) Han berättade även att andra killen, "P" som jag berättade om i detta inlägg, hade blivit lite sur efter natten då jag och N19 hade sex... :( Får nog ringa honom imorgon och fråga om han vill ta en fika eller käka middag någon dag.
Ska iaf bli roligt att träffa N19 igen, käka gott och prata en massa. Han är så härlig att diskutera med :)
Vi har inte träffats sen den natten vi hade sex och tror verkligen inte vi kommer ha det igen.

-Godnatt-

Kommentarer:
Postat av: slim

Godmorgon! Hoppas du har sovit som en prinsessa och att du får en bra start på dagen=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits